an online Instagram web viewer

#putihberseri medias

Photos

Jom pesanan
Send pic
www.wasap.my/60108412737
Jom pesanan Send pic www.wasap.my/60108412737
Lagi lagi feedback drpd #crystalcollagenlover ni. Dulu tumit kaki selalu kering dan merekah.. Selepas consume sachet ke7 tumit kaki menjadi lembut dan xkering 😱😱😱 Sah2 mmg Crystal Collagen ni mampu merawat kulit kering ?? .
.
📲‼️011-25561112
📲‼️011-25561112
📲‼️011-25561112
.
#crystalsbrand #crystalcollagen #crystalsupplement #crystalcollagenfeedback #crystalcollagenmalaysia #putihbersih #putihberseri #jerawat #putihkekal #jerawathilang #jeragatpudar #jerawatkecut
Lagi lagi feedback drpd #crystalcollagenlover  ni. Dulu tumit kaki selalu kering dan merekah.. Selepas consume sachet ke7 tumit kaki menjadi lembut dan xkering 😱😱😱 Sah2 mmg Crystal Collagen ni mampu merawat kulit kering ?? . . 📲‼️011-25561112 📲‼️011-25561112 📲‼️011-25561112 . #crystalsbrand  #crystalcollagen  #crystalsupplement  #crystalcollagenfeedback  #crystalcollagenmalaysia  #putihbersih  #putihberseri  #jerawat  #putihkekal  #jerawathilang  #jeragatpudar  #jerawatkecut 
Esok kedai buka seperti biasa..
Kak tie masih di Kelantan jadinyer boleh COD ke orang Pasir Mas sahaja.. #ivmist #ivkids #ivtbright #DianzVitamin 
#firstaidkit #mudah #vitaminkulit #putihberseri #putihsatubadan 
#codpasirmas
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻
.
Fungsi Sure Glow :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly Whatsapp 011-29460980 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻 . Fungsi Sure Glow : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly Whatsapp 011-29460980 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
.
FUNGSI QUROSE
.
1. QuRose  adalah produk kurus bagi membuang berat badan, ia telah membantu ramai orang yg mempunyai masalah berat badan.
.
2. QuRose  membakar lemak secara berkesan, cepat dan meningkatkan metabolisme badan.
.
3. QuRose  tertumpu pada pinggang, perut, dan kedudukan di mana lemak mudah terkumpul.
.
4. QuRose  juga mengurangkan lemak di bahagian abdomen, paha, lengan, kaki, dan lemak dagu.
.
5. QuRose menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet.
.
6. Kesan positif cepat kehilangan berat badan.
.
For more details, kindly whatsapp 0182108610.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . . FUNGSI QUROSE . 1. QuRose adalah produk kurus bagi membuang berat badan, ia telah membantu ramai orang yg mempunyai masalah berat badan. . 2. QuRose membakar lemak secara berkesan, cepat dan meningkatkan metabolisme badan. . 3. QuRose tertumpu pada pinggang, perut, dan kedudukan di mana lemak mudah terkumpul. . 4. QuRose juga mengurangkan lemak di bahagian abdomen, paha, lengan, kaki, dan lemak dagu. . 5. QuRose menghalang selera makan secara semulajadi tanpa berdiet. . 6. Kesan positif cepat kehilangan berat badan. . For more details, kindly whatsapp 0182108610. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
For more details, kindly whatsapp 01133082409 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus . For more details, kindly whatsapp 01133082409 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
#Repost @kuruscepat_ (@get_repost)
・・・
.
Haaa mungkin masih ramai yang tak tahu #SureGlowLotion dengan #Qurose ada PROMOSI RAYA sekarang ni. Sempat lagi tauuu nak kurus & putih di hari raya.😍
.
Jangan tunggu lama lama, nanti lama lama dikebas orang. STOK sangattttttttttt TERHAD, cepat cepat taw!
.
P/s : PROMOSI BERMULA 7/6/2017 & AKAN TAMAT SEHINGGA STOK PROMOSI HABIS.
.
Whatsapp 01131326808 SEKARANG!
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
#Repost  @kuruscepat_ (@get_repost) ・・・ . Haaa mungkin masih ramai yang tak tahu #SureGlowLotion  dengan #Qurose  ada PROMOSI RAYA sekarang ni. Sempat lagi tauuu nak kurus & putih di hari raya.😍 . Jangan tunggu lama lama, nanti lama lama dikebas orang. STOK sangattttttttttt TERHAD, cepat cepat taw! . P/s : PROMOSI BERMULA 7/6/2017 & AKAN TAMAT SEHINGGA STOK PROMOSI HABIS. . Whatsapp 01131326808 SEKARANG! . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
WOW! PAKAI RUTIN, KAMU PASTI KAGET DENGAN HASILNYA 😍😍😍
.
Satu-satunya rangkaian lulur dan masker whitening spa tradisional organik yang bisa untuk Wajah & Badan!
.
❤️ SANGAT AMPUH bikin kulit semakin PUTIH, BENING, BERSIH, KENYAL & SUPER MULUUSS!
❤️ Kulit super bersih ternutrisi, BEBAS NODA HITAM, BEBAS KOMEDO & PORI LEBIH RAPAT.
❤️ Banjir TESTIMONI dan Bukti NYATA
❤️ Terdaftar Resmi BPOM
❤️ 100% ALAMI, REMPAH INDONESIA (No Paraben, No Pewarna, dll)
❤️ HASIL PERMANEN

Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
WOW! PAKAI RUTIN, KAMU PASTI KAGET DENGAN HASILNYA 😍😍😍 . Satu-satunya rangkaian lulur dan masker whitening spa tradisional organik yang bisa untuk Wajah & Badan! . ❤️ SANGAT AMPUH bikin kulit semakin PUTIH, BENING, BERSIH, KENYAL & SUPER MULUUSS! ❤️ Kulit super bersih ternutrisi, BEBAS NODA HITAM, BEBAS KOMEDO & PORI LEBIH RAPAT. ❤️ Banjir TESTIMONI dan Bukti NYATA ❤️ Terdaftar Resmi BPOM ❤️ 100% ALAMI, REMPAH INDONESIA (No Paraben, No Pewarna, dll) ❤️ HASIL PERMANEN Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui 
Apakah kulitmu BERMINYAK ? BERJERAWAT ? PORI BESAR ? BOPENG GERONJALAN ?
.
Jika Ya,
dan sudah coba berbagai cara tapi belum berhasil ...
.
WAJIB COBA !
SUPER AMPUH BASMI JERAWAT :
1. Roro Mendut Lulur Jerawat Brotowali 
2. Roro Mendut Masker Jerawat Brotowali 
3. Roro Mendut Acne Face Treatment Oil (Serum)
.
Kandungannya dapat memperbarui kulit yang rusak dan mengeluarkan racun, kotoran dan sebum penyumbat pori. Lebih ajaib lagi ini bagus banget untuk mengatasi berbagai problem membandel kulitmu... Antara lain kelenjar minyak berlebih, pori-pori besar, jerawat, kulit meradang dan masih banyak lagi deh.
.
Selain bebas minyak dan sebum, jerawat membandelmu juga akan berangsur-angsur semakin sembuh, kering dan mengelupas dengan sendirinya lho ....
.
Kulit yang rusak jadi tergantikan dan diperbarui jadi kulit yang lebih cerah, bersih, kenyal dan mulus semulus kulit bayi ^^
.
Buruan cobain, kerasa bgt deh bedanya ...
Banyak yang udah puas sama hasilnya ...
.
INGET, Rawat rutin yang telaten yaaa ...
Perawatan rutin berkala adalah kunci sukses keindahan kulitmu ^^
.
----------------------------------- Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
Apakah kulitmu BERMINYAK ? BERJERAWAT ? PORI BESAR ? BOPENG GERONJALAN ? . Jika Ya, dan sudah coba berbagai cara tapi belum berhasil ... . WAJIB COBA ! SUPER AMPUH BASMI JERAWAT : 1. Roro Mendut Lulur Jerawat Brotowali 2. Roro Mendut Masker Jerawat Brotowali 3. Roro Mendut Acne Face Treatment Oil (Serum) . Kandungannya dapat memperbarui kulit yang rusak dan mengeluarkan racun, kotoran dan sebum penyumbat pori. Lebih ajaib lagi ini bagus banget untuk mengatasi berbagai problem membandel kulitmu... Antara lain kelenjar minyak berlebih, pori-pori besar, jerawat, kulit meradang dan masih banyak lagi deh. . Selain bebas minyak dan sebum, jerawat membandelmu juga akan berangsur-angsur semakin sembuh, kering dan mengelupas dengan sendirinya lho .... . Kulit yang rusak jadi tergantikan dan diperbarui jadi kulit yang lebih cerah, bersih, kenyal dan mulus semulus kulit bayi ^^ . Buruan cobain, kerasa bgt deh bedanya ... Banyak yang udah puas sama hasilnya ... . INGET, Rawat rutin yang telaten yaaa ... Perawatan rutin berkala adalah kunci sukses keindahan kulitmu ^^ . ----------------------------------- Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui 
MEMANG CERAH...
Rizzskin lotion putih kekal tau bukan putih instant..No No No 😊..
.
Hakak da bagitau kan awk rajin konsisten result konfem gempak-gempak tau..
.
Sebelum raya dah prepare awal2 dapat kulit putih gebu gebas..Dah raya mestilha org duk puji nau nau..😉.
.
Siap nak repeat ordee..Uoll tak nak cuba ke putih kekal ni ,parut /selulit pun boleh pudar..
.
📲 0199236841 (aien)
MEMANG CERAH... Rizzskin lotion putih kekal tau bukan putih instant..No No No 😊.. . Hakak da bagitau kan awk rajin konsisten result konfem gempak-gempak tau.. . Sebelum raya dah prepare awal2 dapat kulit putih gebu gebas..Dah raya mestilha org duk puji nau nau..😉. . Siap nak repeat ordee..Uoll tak nak cuba ke putih kekal ni ,parut /selulit pun boleh pudar.. . 📲 0199236841 (aien)
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍
.
Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?"
.
Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 017-4478465
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍 . Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?" . Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp #SUREGLOW  ke 017-4478465 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
.
Dapatkan #SureGlowLotion skrg selagi stok masih ada!
.
Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 017-4478465
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻. . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . Dapatkan #SureGlowLotion  skrg selagi stok masih ada! . Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 017-4478465 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
.
Dapatkan #SureGlowLotion skrg selagi stok masih ada!
.
Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 017-9220117
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻. . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . Dapatkan #SureGlowLotion  skrg selagi stok masih ada! . Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 017-9220117 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍
.
Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?"
.
Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 017-9220117
Whatsapp #SUREGLOW ke 017-9220117
Whatsapp #SUREGLOW ke 017-9220117
.
P/s : WHATSAPP SEKARANG UTK DAPATKAN SURE GLOW DENGAN HARGA PROMOSI.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍 . Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?" . Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp #SUREGLOW  ke 017-9220117 Whatsapp #SUREGLOW  ke 017-9220117 Whatsapp #SUREGLOW  ke 017-9220117 . P/s : WHATSAPP SEKARANG UTK DAPATKAN SURE GLOW DENGAN HARGA PROMOSI. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOW .
.
1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT.
2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni.
3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
. .
For more details whatsapp 017-9220117.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOW . . 1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT. 2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni. 3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT. 4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat. 5. Sangat GLOWING bila pakai. 6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. . . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . . For more details whatsapp 017-9220117. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
SIAPA LAGI YANG MAU KULIT MAKIN PUTIH, CERAH & MULUS...??
.
❤️ Perawatan bisa untuk Wajah & Badan, Jadi Cerahnya Merata !
❤️ Banjir TESTIMONI dan Bukti NYATA
❤️ Kualitas Terbaik, Terbukti dan Terjamin
❤️ Terdaftar Resmi BPOM
❤️ 100% ALAMI, REMPAH INDONESIA (No Paraben, No Pewarna, dll)
❤️ HASIL PERMANEN
❤️ SANGAT AMPUH Jadikan Kulit Putih, Bersih, Bening, Mulus, Bebas Komedo!!! Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
SIAPA LAGI YANG MAU KULIT MAKIN PUTIH, CERAH & MULUS...?? . ❤️ Perawatan bisa untuk Wajah & Badan, Jadi Cerahnya Merata ! ❤️ Banjir TESTIMONI dan Bukti NYATA ❤️ Kualitas Terbaik, Terbukti dan Terjamin ❤️ Terdaftar Resmi BPOM ❤️ 100% ALAMI, REMPAH INDONESIA (No Paraben, No Pewarna, dll) ❤️ HASIL PERMANEN ❤️ SANGAT AMPUH Jadikan Kulit Putih, Bersih, Bening, Mulus, Bebas Komedo!!! Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui 
KAMU JERAWATAN ??
.
Masih BINGUNG dan GALAU karena GONTA GANTI SKINCARE belum nemu yang cocok ...??
SOLUSI bangeeet niiih ... Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
WOW! PAKAI RUTIN, KAMU PASTI KAGET DENGAN HASILNYA 😍😍😍
.
Satu-satunya rangkaian lulur dan masker whitening spa tradisional organik yang bisa untuk Wajah & Badan!
.
❤️ SANGAT AMPUH bikin kulit semakin PUTIH, BENING, BERSIH, KENYAL & SUPER MULUUSS!
❤️ Kulit super bersih ternutrisi, BEBAS NODA HITAM, BEBAS KOMEDO & PORI LEBIH RAPAT.
❤️ Banjir TESTIMONI dan Bukti NYATA
❤️ Terdaftar Resmi BPOM
❤️ 100% ALAMI, REMPAH INDONESIA (No Paraben, No Pewarna, dll)
❤️ HASIL PERMANEN

Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
WOW! PAKAI RUTIN, KAMU PASTI KAGET DENGAN HASILNYA 😍😍😍 . Satu-satunya rangkaian lulur dan masker whitening spa tradisional organik yang bisa untuk Wajah & Badan! . ❤️ SANGAT AMPUH bikin kulit semakin PUTIH, BENING, BERSIH, KENYAL & SUPER MULUUSS! ❤️ Kulit super bersih ternutrisi, BEBAS NODA HITAM, BEBAS KOMEDO & PORI LEBIH RAPAT. ❤️ Banjir TESTIMONI dan Bukti NYATA ❤️ Terdaftar Resmi BPOM ❤️ 100% ALAMI, REMPAH INDONESIA (No Paraben, No Pewarna, dll) ❤️ HASIL PERMANEN Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui 
Apakah kulitmu BERMINYAK ? BERJERAWAT ? PORI BESAR ? BOPENG GERONJALAN ?
.
Jika Ya,
dan sudah coba berbagai cara tapi belum berhasil ...
.
WAJIB COBA !
SUPER AMPUH BASMI JERAWAT :
1. Roro Mendut Lulur Jerawat Brotowali 
2. Roro Mendut Masker Jerawat Brotowali 
3. Roro Mendut Acne Face Treatment Oil (Serum)
.
Kandungannya dapat memperbarui kulit yang rusak dan mengeluarkan racun, kotoran dan sebum penyumbat pori. Lebih ajaib lagi ini bagus banget untuk mengatasi berbagai problem membandel kulitmu... Antara lain kelenjar minyak berlebih, pori-pori besar, jerawat, kulit meradang dan masih banyak lagi deh.
.
Selain bebas minyak dan sebum, jerawat membandelmu juga akan berangsur-angsur semakin sembuh, kering dan mengelupas dengan sendirinya lho ....
.
Kulit yang rusak jadi tergantikan dan diperbarui jadi kulit yang lebih cerah, bersih, kenyal dan mulus semulus kulit bayi ^^
.
Buruan cobain, kerasa bgt deh bedanya ...
Banyak yang udah puas sama hasilnya ...
.
INGET, Rawat rutin yang telaten yaaa ...
Perawatan rutin berkala adalah kunci sukses keindahan kulitmu ^^
.

Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
Apakah kulitmu BERMINYAK ? BERJERAWAT ? PORI BESAR ? BOPENG GERONJALAN ? . Jika Ya, dan sudah coba berbagai cara tapi belum berhasil ... . WAJIB COBA ! SUPER AMPUH BASMI JERAWAT : 1. Roro Mendut Lulur Jerawat Brotowali 2. Roro Mendut Masker Jerawat Brotowali 3. Roro Mendut Acne Face Treatment Oil (Serum) . Kandungannya dapat memperbarui kulit yang rusak dan mengeluarkan racun, kotoran dan sebum penyumbat pori. Lebih ajaib lagi ini bagus banget untuk mengatasi berbagai problem membandel kulitmu... Antara lain kelenjar minyak berlebih, pori-pori besar, jerawat, kulit meradang dan masih banyak lagi deh. . Selain bebas minyak dan sebum, jerawat membandelmu juga akan berangsur-angsur semakin sembuh, kering dan mengelupas dengan sendirinya lho .... . Kulit yang rusak jadi tergantikan dan diperbarui jadi kulit yang lebih cerah, bersih, kenyal dan mulus semulus kulit bayi ^^ . Buruan cobain, kerasa bgt deh bedanya ... Banyak yang udah puas sama hasilnya ... . INGET, Rawat rutin yang telaten yaaa ... Perawatan rutin berkala adalah kunci sukses keindahan kulitmu ^^ . Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui 
APAKAH NUTRISI KULIT ANDA SUDAH TERCUKUPI?

Apakah Anda merasa pelembab saja tidak mencukupi nutrisi kulit Anda untuk selalu tampak Sehat, Indah dan Awet Muda?

MEMPERKENALKAN... "RORO MENDUT FACIAL TREATMENT OIL" !!! Lebih dari sekedar serum, Roro Mendut Facial Treatment Oil menutrisi secara optimal dan meresap sangat baik di kulit Anda. Mengandung berbagai ekstrak tumbuhan "Komoditi Unggulan Indonesia" yang membanggakan dan terbukti secara ilmiah dari berbagai sumber penelitian sangat berkhasiat! 
Tersedia 3 Varian :
- BRIGHTENING FACE TREATMENT OIL 
Kaya Vitamin C Alami dari ekstrak jeruk purut, mencerahkan kulit dengan nutrisi penuh. - LIFTING FACE TREATMENT OIL 
Kaya Multi Vitamin Alami yang diperlukan dalam pembentukan collagen, antioksidan dan sel baru pada kulit, mengembalikan kekencangan dan elastisitas kulit agar tampak lebih muda. - ACNE FACE TREATMENT OIL 
Kaya Nutrisi dan Anti Bakteri Alami yang bekerja optimal melawan sebum dan bakteri penyebab jerawat dan komedo.

CARA PENGGUNAAN :
Oleskan 2 tetes facial treatment oil keseluruh wajah setelah membersihkan wajah sebelum menggunakan pelembab ataupun berbagai rangkaian skincare lainnya. 
HARGA : Rp.130.000/btl (15ml)** **Ketersedian Produk Ini Sementara Sangat Terbatas Setiap Bulannya dikarenakan Beberapa Bahan Baku yang Langka, Harap Maklum.

Inilah Kunci Keberhasilan Anda Meraih Kulit Indah dan Sehat, 
Dapatkan Sekarang Juga !

RORO MENDUT - INDONESIAN TRADITIONAL BEAUTY
[Perawatan Kecantikan Tradisional Kraton Yogyakarta]

Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156
APAKAH NUTRISI KULIT ANDA SUDAH TERCUKUPI? Apakah Anda merasa pelembab saja tidak mencukupi nutrisi kulit Anda untuk selalu tampak Sehat, Indah dan Awet Muda? MEMPERKENALKAN... "RORO MENDUT FACIAL TREATMENT OIL" !!! Lebih dari sekedar serum, Roro Mendut Facial Treatment Oil menutrisi secara optimal dan meresap sangat baik di kulit Anda. Mengandung berbagai ekstrak tumbuhan "Komoditi Unggulan Indonesia" yang membanggakan dan terbukti secara ilmiah dari berbagai sumber penelitian sangat berkhasiat! Tersedia 3 Varian : - BRIGHTENING FACE TREATMENT OIL Kaya Vitamin C Alami dari ekstrak jeruk purut, mencerahkan kulit dengan nutrisi penuh. - LIFTING FACE TREATMENT OIL Kaya Multi Vitamin Alami yang diperlukan dalam pembentukan collagen, antioksidan dan sel baru pada kulit, mengembalikan kekencangan dan elastisitas kulit agar tampak lebih muda. - ACNE FACE TREATMENT OIL Kaya Nutrisi dan Anti Bakteri Alami yang bekerja optimal melawan sebum dan bakteri penyebab jerawat dan komedo. CARA PENGGUNAAN : Oleskan 2 tetes facial treatment oil keseluruh wajah setelah membersihkan wajah sebelum menggunakan pelembab ataupun berbagai rangkaian skincare lainnya. HARGA : Rp.130.000/btl (15ml)** **Ketersedian Produk Ini Sementara Sangat Terbatas Setiap Bulannya dikarenakan Beberapa Bahan Baku yang Langka, Harap Maklum. Inilah Kunci Keberhasilan Anda Meraih Kulit Indah dan Sehat, Dapatkan Sekarang Juga ! RORO MENDUT - INDONESIAN TRADITIONAL BEAUTY [Perawatan Kecantikan Tradisional Kraton Yogyakarta] Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
.
Dapatkan #SureGlowLotion skrg selagi stok masih ada!
.
Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 011-31305363
. .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻. . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . Dapatkan #SureGlowLotion  skrg selagi stok masih ada! . Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 011-31305363 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍
.
Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?"
.
Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 011-31305363
Whatsapp #SUREGLOW ke 011-31305363
Whatsapp #SUREGLOW ke 011-31305363
.
.
P/s : WHATSAPP SEKARANG UTK DAPATKAN SURE GLOW DENGAN HARGA PROMOSI.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍 . Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?" . Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp #SUREGLOW  ke 011-31305363 Whatsapp #SUREGLOW  ke 011-31305363 Whatsapp #SUREGLOW  ke 011-31305363 . . P/s : WHATSAPP SEKARANG UTK DAPATKAN SURE GLOW DENGAN HARGA PROMOSI. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOW .
.
1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT.
2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni.
3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
. .
For more details whatsapp 011-31305363
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOW . . 1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT. 2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni. 3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT. 4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat. 5. Sangat GLOWING bila pakai. 6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. . . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . . For more details whatsapp 011-31305363 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
SET KURUS
.
🌿Lecithin
✅Menyerap vitamin larut lemak- A,D, E dan K.
✅Menghalang enapan lemak dihati
✅Memecahkan lemak dan kolestrol, ‘membersih’ salur darah, pengambilan tambahan dapat mengemulsi  dan membantu metabolisme lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh
✅Pengambilan yang banyak dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan seimbang
✅Mencantikkan otot dan kulit, melembap dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolism sel dan melambatkan penuaan
✅Meringankan sembelit, meleraikan  toksin dalam usus.
.
🌿Alfalfa
✅Mencuci hati, darah dan usus – makanan yang sangat beralkali boleh normalkan kembali  badan yang berasid, membersihkan hati, kolon, darah, menyingkirkan toksin dan mencantikkan kulit dan otot.
✅Penggunaan jangka panjang dapat menyingkirkan lemak dan kolestrol, mengurangkan  kolestrol, mengandungi saponin – span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol
✅Melegakan keletihan
✅Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastric, sembelit,  hepatitis dan hyperacidity
✅Sangat berkesan untuk pencernaan dan buang angin, menjadikan badan terasa lebih ringan.
.
.
Whatsapp 0173717547 Anis
Trusted SID
.
.
#sayajualshaklee #shakleemalaysia #vitaminc #vitcshaklee #vitc #detoxshaklee #rawang #bazaarpaknil #mampumilik  #jerawat #jeragat #detoxmalaysia #vitamincshaklee #shaklee #cantik #perkahwinan #pertunangan #shakleebyaniss  #putihberseri #setkurusshaklee #setjeragatshaklee #setpantangshaklee #setkulitshaklee #setgemukshaklee #setslimmingshaklee #lofattah #kurusshaklee #kurusselamat #kurussihat
. SET KURUS . 🌿Lecithin ✅Menyerap vitamin larut lemak- A,D, E dan K. ✅Menghalang enapan lemak dihati ✅Memecahkan lemak dan kolestrol, ‘membersih’ salur darah, pengambilan tambahan dapat mengemulsi dan membantu metabolisme lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh ✅Pengambilan yang banyak dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan seimbang ✅Mencantikkan otot dan kulit, melembap dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolism sel dan melambatkan penuaan ✅Meringankan sembelit, meleraikan toksin dalam usus. . 🌿Alfalfa ✅Mencuci hati, darah dan usus – makanan yang sangat beralkali boleh normalkan kembali badan yang berasid, membersihkan hati, kolon, darah, menyingkirkan toksin dan mencantikkan kulit dan otot. ✅Penggunaan jangka panjang dapat menyingkirkan lemak dan kolestrol, mengurangkan kolestrol, mengandungi saponin – span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol ✅Melegakan keletihan ✅Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastric, sembelit, hepatitis dan hyperacidity ✅Sangat berkesan untuk pencernaan dan buang angin, menjadikan badan terasa lebih ringan. . . Whatsapp 0173717547 Anis Trusted SID . . #sayajualshaklee  #shakleemalaysia  #vitaminc  #vitcshaklee  #vitc  #detoxshaklee  #rawang  #bazaarpaknil  #mampumilik  #jerawat  #jeragat  #detoxmalaysia  #vitamincshaklee  #shaklee  #cantik  #perkahwinan  #pertunangan  #shakleebyaniss  #putihberseri  #setkurusshaklee  #setjeragatshaklee  #setpantangshaklee  #setkulitshaklee  #setgemukshaklee  #setslimmingshaklee  #lofattah  #kurusshaklee  #kurusselamat  #kurussihat 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻
.
For more details, kindly Whatsapp 011-29460980 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻 . For more details, kindly Whatsapp 011-29460980 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 011-29460980 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 011-29460980 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
TIPS wajah bersih ala ertos

Biarpun jalan jalan panas panas uda ga galau lagi ya, kan uda punya rangkaian produk ertos👏👏👏 mumpung masih lebaran pas bangetlah buat nyambung silaturahmi.

Si kembar facial wash dan toner ertos cuocok banget kan Temen oB Temen om hari hari kemenangan kamu,,😍😍 Yang belum punya? Sini sini tk bisikin👉WA 085842782277

Mumpung masih ada promo freeongkir seJateng & DIY via jnt.. #freeongkir
#gratisongkoskirim
#jualertos
#facialwash
#facialwashertos
#facialbrighteningertos
#ertosbakedpowder
#ertosfacialtreatment
#makeupartist
#makeuplebaran
#makeupminimalis
#wajahbersih
#branded
#premium
#jualbajuanak
#promofreeongkir
#wajahsehat
#putihberseri
TIPS wajah bersih ala ertos Biarpun jalan jalan panas panas uda ga galau lagi ya, kan uda punya rangkaian produk ertos👏👏👏 mumpung masih lebaran pas bangetlah buat nyambung silaturahmi. Si kembar facial wash dan toner ertos cuocok banget kan Temen oB Temen om hari hari kemenangan kamu,,😍😍 Yang belum punya? Sini sini tk bisikin👉WA 085842782277 Mumpung masih ada promo freeongkir seJateng & DIY via jnt.. #freeongkir  #gratisongkoskirim  #jualertos  #facialwash  #facialwashertos  #facialbrighteningertos  #ertosbakedpowder  #ertosfacialtreatment  #makeupartist  #makeuplebaran  #makeupminimalis  #wajahbersih  #branded  #premium  #jualbajuanak  #promofreeongkir  #wajahsehat  #putihberseri 
Totok wajah adalah pemijatan yang dilakukan disekitar area wajah dengan teknik khusus yang akan mengaktifkan titik-titik area wajah dan untuk membuat wajah lebih cerah, kencang, dan awet muda.

Magdalena Beauty Aesthetic selalu memberikan yang terbaik untuk kecantikan anda .

Untuk booking treatment silahkan hubungi : 📱Call Center Whatsapp 082237486999

Www.magdalenabeauty.com

#Magdalena_Beuauty_Aesthetic #cantik #cantikgakharusmahal #putihberseri #bersihberseri #perawatanwajah #wajahbersihputih #klinikjakarta #facial #detox #totokwajah
Totok wajah adalah pemijatan yang dilakukan disekitar area wajah dengan teknik khusus yang akan mengaktifkan titik-titik area wajah dan untuk membuat wajah lebih cerah, kencang, dan awet muda. Magdalena Beauty Aesthetic selalu memberikan yang terbaik untuk kecantikan anda . Untuk booking treatment silahkan hubungi : 📱Call Center Whatsapp 082237486999 Www.magdalenabeauty.com #Magdalena_Beuauty_Aesthetic  #cantik  #cantikgakharusmahal  #putihberseri  #bersihberseri  #perawatanwajah  #wajahbersihputih  #klinikjakarta  #facial  #detox  #totokwajah 
SET KURUS BAJET
🌿Lecithin
💚Pecahkan lemak dengan pantas
💚Membantu penyerapan nutrien dalam sel
💚Menghalang pembentukan lemak
💚Menghalang pembentukan batu karang
💚Mempertingkatkan daya ingatan
💚Meringankan stress
💚Memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer
💚Menghalang tekanan darah tinggi
.
🌿Herb-Lax
💚Memudahkan pergerakan usus
💚Mengurangkan bau badan
💚Mengatasi sembelit
💚Detox & buang toksin badan
💚Menghilangkan jeragat
💚Mengempiskan perut
💚Mencuci perut
.
🌹Alfalfa Complex (Detox seluruh badan)
• Herba yg kaya dengan pelbagai nutrisi dan digelar "Raja segala tumbuhan". Membantu proses detox hati, darah & usus. Beralkali tinggi dan bantu neutralkan keasidan badan, membanrh menyingkirkan lemak dan kolestrol, membantu merawat masalah penghadaman.
.
.
#sayajualshaklee #shakleemalaysia #vitaminc #vitcshaklee #vitc #detoxshaklee #rawang #bazaarpaknil #mampumilik  #jerawat #jeragat #detoxmalaysia #vitamincshaklee #shaklee #cantik #perkahwinan #pertunangan #shakleebyaniss  #putihberseri #setkurusshaklee #setjeragatshaklee #setpantangshaklee #setkulitshaklee #setgemukshaklee #setslimmingshaklee #lofattah #kurusshaklee #kurusselamat #kurussihat
SET KURUS BAJET 🌿Lecithin 💚Pecahkan lemak dengan pantas 💚Membantu penyerapan nutrien dalam sel 💚Menghalang pembentukan lemak 💚Menghalang pembentukan batu karang 💚Mempertingkatkan daya ingatan 💚Meringankan stress 💚Memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer 💚Menghalang tekanan darah tinggi . 🌿Herb-Lax 💚Memudahkan pergerakan usus 💚Mengurangkan bau badan 💚Mengatasi sembelit 💚Detox & buang toksin badan 💚Menghilangkan jeragat 💚Mengempiskan perut 💚Mencuci perut . 🌹Alfalfa Complex (Detox seluruh badan) • Herba yg kaya dengan pelbagai nutrisi dan digelar "Raja segala tumbuhan". Membantu proses detox hati, darah & usus. Beralkali tinggi dan bantu neutralkan keasidan badan, membanrh menyingkirkan lemak dan kolestrol, membantu merawat masalah penghadaman. . . #sayajualshaklee  #shakleemalaysia  #vitaminc  #vitcshaklee  #vitc  #detoxshaklee  #rawang  #bazaarpaknil  #mampumilik  #jerawat  #jeragat  #detoxmalaysia  #vitamincshaklee  #shaklee  #cantik  #perkahwinan  #pertunangan  #shakleebyaniss  #putihberseri  #setkurusshaklee  #setjeragatshaklee  #setpantangshaklee  #setkulitshaklee  #setgemukshaklee  #setslimmingshaklee  #lofattah  #kurusshaklee  #kurusselamat  #kurussihat 
Maaf kalau uols whatsapp admin reply late. Tengah raya ni busy sikit!  Admin akan reply satu satu ya. .
Sebelum keluar rumah pi beraya tu jangan lupa sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit uolls dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls.
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .😊😊😊
.
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp "SGL" ke 01133014558
Whatsapp "SGL" ke 01133014558
Whatsapp "SGL" ke 01133014558
.
Consume jugak sesachet #Qurose utk uols kekal kurus walaupun melantak ketupat rendang lemang dll 😂😂😂😂
.
Selamat Hari Raya! .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
#putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #byliyanasyf #like4like
Maaf kalau uols whatsapp admin reply late. Tengah raya ni busy sikit! Admin akan reply satu satu ya. . Sebelum keluar rumah pi beraya tu jangan lupa sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit uolls dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls. . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .😊😊😊 . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp "SGL" ke 01133014558 Whatsapp "SGL" ke 01133014558 Whatsapp "SGL" ke 01133014558 . Consume jugak sesachet #Qurose  utk uols kekal kurus walaupun melantak ketupat rendang lemang dll 😂😂😂😂 . Selamat Hari Raya! . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #byliyanasyf  #like4like 
❤️ SELAMAT PAGI CANTIK ❤️
.
Sudah kasih SARAPAN UNTUK KULITMU ???
Kulit wajah sangat butuh asupan nutrisi lho agar dapat bercahaya seharian...
Yuk awali harimu dengan NUTRISI PENCERAH kulit yang MAMPU MERESAP OPTIMAL KE DALAM LAPISAN SEL KULIT sehingga sangat AMPUH & CEPAT menaikan LEVEL PUTIH KULITMU & MEMBASMI NODA BEKAS JERAWAT sehingga wajah kamu bisa segera tampil LEBIH CERAH & GLOWING SEHAT sepanjang hari 😍

Karena cantik tak melulu soal mahal, murah dan sudah Bpom Cobain khasiatnya 💞

Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
❤️ SELAMAT PAGI CANTIK ❤️ . Sudah kasih SARAPAN UNTUK KULITMU ??? Kulit wajah sangat butuh asupan nutrisi lho agar dapat bercahaya seharian... Yuk awali harimu dengan NUTRISI PENCERAH kulit yang MAMPU MERESAP OPTIMAL KE DALAM LAPISAN SEL KULIT sehingga sangat AMPUH & CEPAT menaikan LEVEL PUTIH KULITMU & MEMBASMI NODA BEKAS JERAWAT sehingga wajah kamu bisa segera tampil LEBIH CERAH & GLOWING SEHAT sepanjang hari 😍 Karena cantik tak melulu soal mahal, murah dan sudah Bpom Cobain khasiatnya 💞 Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
• Akan Mempercepat proses penuaan
• Membuat kulit terbakar.
• Kulit akan menjadi gelap.
• Meningkatkan risiko kanser kulit.
• Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp #SUREGLOW ke 0139068007 kalau uols nak putih gebu. ☺️
.
Nak join #Dropship??
Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #like4like
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . • Akan Mempercepat proses penuaan • Membuat kulit terbakar. • Kulit akan menjadi gelap. • Meningkatkan risiko kanser kulit. • Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp #SUREGLOW  ke 0139068007 kalau uols nak putih gebu. ☺️ . Nak join #Dropship ?? Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4like 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
• Akan Mempercepat proses penuaan
• Membuat kulit terbakar.
• Kulit akan menjadi gelap.
• Meningkatkan risiko kanser kulit.
• Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp #SUREGLOW ke 0139068007 kalau uols nak putih gebu. ☺️
.
Nak join #Dropship??
Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #like4like
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . • Akan Mempercepat proses penuaan • Membuat kulit terbakar. • Kulit akan menjadi gelap. • Meningkatkan risiko kanser kulit. • Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp #SUREGLOW  ke 0139068007 kalau uols nak putih gebu. ☺️ . Nak join #Dropship ?? Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4like 
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
.
Dapatkan #SureGlowLotion skrg selagi stok masih ada!
.
Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 0139068007 .
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #like4like
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻. . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . Dapatkan #SureGlowLotion  skrg selagi stok masih ada! . Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 0139068007 . . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4like 
Kami sekeluarga mengucapkan Minal aidzin walfaidzin mohon maaf lahir dan batin /Taqobalallahuminnawaminkum ,selamat hari raya idul fitri 🙏Happy ied mubarak 💞#putihberseri#keluargaku👪#1Syawal1438H
Kami sekeluarga mengucapkan Minal aidzin walfaidzin mohon maaf lahir dan batin /Taqobalallahuminnawaminkum ,selamat hari raya idul fitri 🙏Happy ied mubarak 💞#putihberseri #keluargaku 👪#1Syawal1438H 
SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI 1438 H.

Mohon maaf lahir dan batin 🙏🙏 kunjungi klinik kami di Jl. Pahlawan Revolusi Ujung No.10 FF Pangkalan jati, Pondok bambu, Duren sawit, Jakarta Timur. Free konsultasi dan dapatkan berbagai diskon menarik hingga 50% untuk perawatan. 
For info:
WA : 082237486999
☎ (021) 29361788

Senin - Sabtu 10.00 - 20.00 WIB

#Magdalena_Beuauty_Aesthetic #cantik #cantikgakharusmahal #beautyandthebeast #bersihberseri #putihberseri #klinikjakarta #facial #detox #idulfitri
SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI 1438 H. Mohon maaf lahir dan batin 🙏🙏 kunjungi klinik kami di Jl. Pahlawan Revolusi Ujung No.10 FF Pangkalan jati, Pondok bambu, Duren sawit, Jakarta Timur. Free konsultasi dan dapatkan berbagai diskon menarik hingga 50% untuk perawatan. For info: WA : 082237486999 ☎ (021) 29361788 Senin - Sabtu 10.00 - 20.00 WIB #Magdalena_Beuauty_Aesthetic  #cantik  #cantikgakharusmahal  #beautyandthebeast  #bersihberseri  #putihberseri  #klinikjakarta  #facial  #detox  #idulfitri 
#SureGlowLotion mudah dibawa ke mana sahaja, boleh dipakai bila2 masa saja 👯 . Pastikan keluar rumah dgn perlindungan #SureGlowLotion #SayangiKulitAnda 😍👍🏻
.
Utk pertanyaan produk atau order sila Whatsapp 0139068007 .
.
Nak join #Dropship
Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #like4like
#SureGlowLotion  mudah dibawa ke mana sahaja, boleh dipakai bila2 masa saja 👯 . Pastikan keluar rumah dgn perlindungan #SureGlowLotion  #SayangiKulitAnda  😍👍🏻 . Utk pertanyaan produk atau order sila Whatsapp 0139068007 . . Nak join #Dropship  Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4like 
#SureGlowLotion mudah dibawa ke mana sahaja, boleh dipakai bila2 masa saja 👯 . Pastikan keluar rumah dgn perlindungan #SureGlowLotion #SayangiKulitAnda 😍👍🏻
.
Utk pertanyaan produk atau order sila Whatsapp 0139068007 .
.
Nak join #Dropship
Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #like4like
#SureGlowLotion  mudah dibawa ke mana sahaja, boleh dipakai bila2 masa saja 👯 . Pastikan keluar rumah dgn perlindungan #SureGlowLotion  #SayangiKulitAnda  😍👍🏻 . Utk pertanyaan produk atau order sila Whatsapp 0139068007 . . Nak join #Dropship  Whatsapp 0139068007 okay 👌🏻 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4like 
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
.
Dapatkan #SureGlowLotion skrg selagi stok masih ada!
.
Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 014-3829757
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
KATAKAN TIDAK PADA WARNA KULIT GELAP & TAK SEKATA 🙅🏻. . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . Dapatkan #SureGlowLotion  skrg selagi stok masih ada! . Utk pertanyaan lanjut atau order sila Whatsapp 014-3829757 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
• Akan Mempercepat proses penuaan
• Membuat kulit terbakar.
• Kulit akan menjadi gelap.
• Meningkatkan risiko kanser kulit.
• Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp #SUREGLOW ke 014-3829757 kalau uols nak putih gebu. .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . • Akan Mempercepat proses penuaan • Membuat kulit terbakar. • Kulit akan menjadi gelap. • Meningkatkan risiko kanser kulit. • Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp #SUREGLOW  ke 014-3829757 kalau uols nak putih gebu. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻
.
Jom Whatsapp.. 📲 0143829756
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #like4like #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻 . Jom Whatsapp.. 📲 0143829756 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #like4like  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻
.
Fungsi Sure Glow :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly Whatsapp 0199711321 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻 . Fungsi Sure Glow : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly Whatsapp 0199711321 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻
.
For more details, kindly Whatsapp 0199711321 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻 . For more details, kindly Whatsapp 0199711321 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻
.
Fungsi Sure Glow :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly Whatsapp 017-9220117 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻 . Fungsi Sure Glow : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly Whatsapp 017-9220117 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻
.
For more details, kindly Whatsapp 017-9220117 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻 . For more details, kindly Whatsapp 017-9220117 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 017-9220117 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 017-9220117 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻
.
Fungsi Sure Glow :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly Whatsapp 013-9068007 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #likeforlike
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻 . Fungsi Sure Glow : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly Whatsapp 013-9068007 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #likeforlike 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻
.
For more details, kindly Whatsapp 013-9068007 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri 
#like4likes
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻 . For more details, kindly Whatsapp 013-9068007 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4likes 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 013-9068007 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri 
#like4likes
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 013-9068007 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4likes 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 0199711321 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 0199711321 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Cantik, Mulus, Cerah Alami..
Saat ini Siapa yang gak kenal khasiat produk Roromendut, semua kenal dan semua cinta dengan produk yg berkualitas ini.
Khasiatnya yg luar biasa selalu membekas dihati, mudah dibawa dan Aman tanpa takut tumpah.
_______________________________________________________________________
RORO MENDUT - INDONESIAN TRADITIONAL BEAUTY
[Perawatan Kecantikan Tradisional Kraton Yogyakarta] 
HUBUNGI CUSTOMER SERVICE :
Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui

KAMI SIAP MELAYANI ANDA SETULUS HATI!
"YOUR DREAM, WE CREATE IT"
Cantik, Mulus, Cerah Alami.. Saat ini Siapa yang gak kenal khasiat produk Roromendut, semua kenal dan semua cinta dengan produk yg berkualitas ini. Khasiatnya yg luar biasa selalu membekas dihati, mudah dibawa dan Aman tanpa takut tumpah. _______________________________________________________________________ RORO MENDUT - INDONESIAN TRADITIONAL BEAUTY [Perawatan Kecantikan Tradisional Kraton Yogyakarta] HUBUNGI CUSTOMER SERVICE : Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui  KAMI SIAP MELAYANI ANDA SETULUS HATI! "YOUR DREAM, WE CREATE IT"
Kulit cerah dan mempesona karena rutin perawatan dengan roro mendut, yuk ah perawatan dari sekarang karena wajah itu perlu di Lulurin dan di maskerin supaya selalu terawat😍😍😍.
Pesan sekarang juga!! Layanan konsultasi hubungi Customer Service kami yang ramah dan fast respon di 👉🏻👇🏻👇🏻 CUSTOMER SERVICE :
Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
Kulit cerah dan mempesona karena rutin perawatan dengan roro mendut, yuk ah perawatan dari sekarang karena wajah itu perlu di Lulurin dan di maskerin supaya selalu terawat😍😍😍. Pesan sekarang juga!! Layanan konsultasi hubungi Customer Service kami yang ramah dan fast respon di 👉🏻👇🏻👇🏻 CUSTOMER SERVICE : Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui 
BAJU BUAT LEBARAN SUDAH SIAP??? TAPI WAJAH MASIH KUSAM?? Yuk sini merapat cari SOLUSI yg tepat untuk membuat wajah menjadi glowing&cerah bersinar saat LEBARAN tiba,,, saya punya tips yg tepat untuk mu lho!!! Ini dia RORO MENDUT yg di formulasikan Dr rempah2 asli INDONESIA 😱😱😱
_______________________________________
RORO MENDUT - INDONESIAN TRADITIONAL BEAUTY
[Perawatan Kecantikan Tradisional Kraton Yogyakarta] 
HUBUNGI CUSTOMER SERVICE :
Konsultasi & Pemesanan : 
BBM : D55C42DD
WA/SMS : 089660764156

#RoroMendut #perawatanalami #luluran #maskerjerawat #bebesjerawat #bersih #putihberseri #perawatanindonesia #cantikalami #bumilcantik #BPOM #skincareaman #bahanalami #pembersihwajah #mencerahkan #roromendutcirebon #ibumenyusui
KAMI SIAP MELAYANI ANDA SETULUS HATI!
"YOUR DREAM, WE CREATE IT"
BAJU BUAT LEBARAN SUDAH SIAP??? TAPI WAJAH MASIH KUSAM?? Yuk sini merapat cari SOLUSI yg tepat untuk membuat wajah menjadi glowing&cerah bersinar saat LEBARAN tiba,,, saya punya tips yg tepat untuk mu lho!!! Ini dia RORO MENDUT yg di formulasikan Dr rempah2 asli INDONESIA 😱😱😱 _______________________________________ RORO MENDUT - INDONESIAN TRADITIONAL BEAUTY [Perawatan Kecantikan Tradisional Kraton Yogyakarta] HUBUNGI CUSTOMER SERVICE : Konsultasi & Pemesanan : BBM : D55C42DD WA/SMS : 089660764156 #RoroMendut  #perawatanalami  #luluran  #maskerjerawat  #bebesjerawat  #bersih  #putihberseri  #perawatanindonesia  #cantikalami  #bumilcantik  #BPOM  #skincareaman  #bahanalami  #pembersihwajah  #mencerahkan  #roromendutcirebon  #ibumenyusui  KAMI SIAP MELAYANI ANDA SETULUS HATI! "YOUR DREAM, WE CREATE IT"
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻
.
Fungsi Sure Glow :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly Whatsapp 011-31305363 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby 👶🏻 . Fungsi Sure Glow : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly Whatsapp 011-31305363 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻
.
For more details, kindly Whatsapp 011-31305363 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻 . For more details, kindly Whatsapp 011-31305363 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 011-31305363 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 011-31305363 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri