an online Instagram web viewer

#SureGlowTestimoni medias

Photos

Wowwww hebat betul #SureGlowLotion ni, betul2 membantu mencerahkan warna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ»
.
Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis.
.
Sebarang pertanyaan atau order Whatsapp ke 0145338583
. .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Wowwww hebat betul #SureGlowLotion  ni, betul2 membantu mencerahkan warna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ» . Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion  juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis. . Sebarang pertanyaan atau order Whatsapp ke 0145338583 . . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Wangi,kecik & ringan & senang bawak kat mana2.
.
Tak sampai 3 saat pun dah boleh  putih uolss. Dah la tak melekit. Hehe mestila sureglow ni takde mercuri sebab tu tak melekit. Haa kalau consume lama2 akan kekal putih uolss. So tak payah la susah2 nak consume collagen lagi.
.
Belum cuba belum tau kn, dah cuba konfem jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe
.
Whatsapp 0145338583 utk info lanjut.
. .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Wangi,kecik & ringan & senang bawak kat mana2. . Tak sampai 3 saat pun dah boleh putih uolss. Dah la tak melekit. Hehe mestila sureglow ni takde mercuri sebab tu tak melekit. Haa kalau consume lama2 akan kekal putih uolss. So tak payah la susah2 nak consume collagen lagi. . Belum cuba belum tau kn, dah cuba konfem jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe . Whatsapp 0145338583 utk info lanjut. . . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Setiap org kulit x samakan? Cust sis ni ada masalah ketiak gelap, myb sbb x sesuai dgn deadorant yg dia pakai sblum ni.
.
So dia sapu #SureGlowLotion je di ketiak dia, sbb #SureGlowLotion ni wangi dan Alhamdulillah masalah kulit gelap di ketiak dah takde. Kulit dia dah makin putih πŸ’ƒπŸ»
.
Jom whatsapp 0145338583 utk dapatkan lotion yang hangat di pasaran sekarang!
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Setiap org kulit x samakan? Cust sis ni ada masalah ketiak gelap, myb sbb x sesuai dgn deadorant yg dia pakai sblum ni. . So dia sapu #SureGlowLotion  je di ketiak dia, sbb #SureGlowLotion  ni wangi dan Alhamdulillah masalah kulit gelap di ketiak dah takde. Kulit dia dah makin putih πŸ’ƒπŸ» . Jom whatsapp 0145338583 utk dapatkan lotion yang hangat di pasaran sekarang! . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sape cakap lelaki x boleh pakai #SureGlowLotion ??
.
Lelaki pun boleh uolls. Hari2 duk hadap panas, msti nk jaga kulit jugak kan? Malas nk consume supplement. So ambil #SureGlowLotion utk protect kulit dari panas matahari. Kulit pun lembut je bila sapu lotion ni, dah la bau wangi 😍
.
For more details, kindly whatsapp 0145338583
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sape cakap lelaki x boleh pakai #SureGlowLotion  ?? . Lelaki pun boleh uolls. Hari2 duk hadap panas, msti nk jaga kulit jugak kan? Malas nk consume supplement. So ambil #SureGlowLotion  utk protect kulit dari panas matahari. Kulit pun lembut je bila sapu lotion ni, dah la bau wangi 😍 . For more details, kindly whatsapp 0145338583 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
FEEDBACK SUREGLOW LOTION
.
Sebelah putih sebelah hitam πŸ™ŠπŸ™ˆ
Kau ghase?😏
Terkejut 😱 customer sis yg ni dalam masa 3saat terus putih ! Tak perlu tunggu berbulan bulan utk tggu kulit seputih ni ! Dah la putih, kulit jadi lembut uols !!!πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
.
Alhamdulillah makin ramai dah jatuh cinta dgn SUREGLOW LOTION !😘😘😘 Gumbira nya hati❀ iols πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
.
Tak perlu consume COLLAGEN uols !!!😎😎😎
Sapu sapu terus putih.
.
Siapa yg ada masalah kulit kering, gelap atau lain lain ?
.
Sebarang pertanyaan/ order whatsapp 0145338583
. .
Sis akan reply PM uols satu persatu okay πŸ˜‰
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
FEEDBACK SUREGLOW LOTION . Sebelah putih sebelah hitam πŸ™ŠπŸ™ˆ Kau ghase?😏 Terkejut 😱 customer sis yg ni dalam masa 3saat terus putih ! Tak perlu tunggu berbulan bulan utk tggu kulit seputih ni ! Dah la putih, kulit jadi lembut uols !!!πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Alhamdulillah makin ramai dah jatuh cinta dgn SUREGLOW LOTION !😘😘😘 Gumbira nya hati❀ iols πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Tak perlu consume COLLAGEN uols !!!😎😎😎 Sapu sapu terus putih. . Siapa yg ada masalah kulit kering, gelap atau lain lain ? . Sebarang pertanyaan/ order whatsapp 0145338583 . . Sis akan reply PM uols satu persatu okay πŸ˜‰ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0145338583
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0145338583 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
For more details, kindly whatsapp #SUREGLOW to 0145338583
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus . For more details, kindly whatsapp #SUREGLOW  to 0145338583 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 0145338583
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . Whatsapp #SUREGLOW  ke 0145338583 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Wow putih dalam masa 3 saat je uolls.
.
Terbaik la lotion ni boleh bantu korang yg ada masalah kulit kering, kulit kusam, kulit gelap semuanya selesai dengan SureGlow ni.
.
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit uolls dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls.
.
For more details, kindly whatsapp 0199711321 .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Wow putih dalam masa 3 saat je uolls. . Terbaik la lotion ni boleh bantu korang yg ada masalah kulit kering, kulit kusam, kulit gelap semuanya selesai dengan SureGlow ni. . Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit uolls dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls. . For more details, kindly whatsapp 0199711321 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 0111-2380407 β™₯️.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #putih
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . Whatsapp #SUREGLOW  ke 0111-2380407 β™₯️. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #putih 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 0111-2380407 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 0111-2380407 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0199711321 .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0199711321 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0199711321 .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0199711321 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
β€’ Akan Mempercepat proses penuaan
β€’ Membuat kulit terbakar.
β€’ Kulit akan menjadi gelap.
β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit.
β€’ Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp #SUREGLOW ke 019971132
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . β€’ Akan Mempercepat proses penuaan β€’ Membuat kulit terbakar. β€’ Kulit akan menjadi gelap. β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit. β€’ Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp #SUREGLOW  ke 019971132 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
β€’ Akan Mempercepat proses penuaan
β€’ Membuat kulit terbakar.
β€’ Kulit akan menjadi gelap.
β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit.
β€’ Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp #SUREGLOW ke 019971132
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . β€’ Akan Mempercepat proses penuaan β€’ Membuat kulit terbakar. β€’ Kulit akan menjadi gelap. β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit. β€’ Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp #SUREGLOW  ke 019971132 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 019-9903507 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 019-9903507 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 0111-2288147 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 0111-2288147 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 0109023903 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 0109023903 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Wow putih dalam masa 3 saat je uolls.
.
Terbaik la lotion ni boleh bantu korang yg ada masalah kulit kering, kulit kusam, kulit gelap semuanya selesai dengan SureGlow ni.
.
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit uolls dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls.
.
For more details, kindly whatsapp 014 3165698
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Wow putih dalam masa 3 saat je uolls. . Terbaik la lotion ni boleh bantu korang yg ada masalah kulit kering, kulit kusam, kulit gelap semuanya selesai dengan SureGlow ni. . Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit uolls dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls. . For more details, kindly whatsapp 014 3165698 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 014-3165698
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ»
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 014-3165698 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ» . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
β€’ Akan Mempercepat proses penuaan
β€’ Membuat kulit terbakar.
β€’ Kulit akan menjadi gelap.
β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit.
β€’ Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp #SUREGLOW ke 014-3165698kalau uols nak putih gebu. ☺️
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ»
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . β€’ Akan Mempercepat proses penuaan β€’ Membuat kulit terbakar. β€’ Kulit akan menjadi gelap. β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit. β€’ Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp #SUREGLOW  ke 014-3165698kalau uols nak putih gebu. ☺️ . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ» . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah kejap je dah nampak kesan #SureGlowLotion ni . Bau lotion pun wangi dan tahan lama 😍
.
Ramai yg dah berpuas hati, uolls bila lagi?
.
Whatsapp 'SUREGLOW' ke 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Alhamdulillah kejap je dah nampak kesan #SureGlowLotion  ni . Bau lotion pun wangi dan tahan lama 😍 . Ramai yg dah berpuas hati, uolls bila lagi? . Whatsapp 'SUREGLOW' ke 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
#SureGlowLotion mudah dibawa kemana sahaja, boleh dipakai bila2 masa saja πŸ‘― . Pastikan keluar rumah dgn perlindungan #SureGlowLotion SayangiKulitAnda πŸ˜πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
#SureGlowLotion  mudah dibawa kemana sahaja, boleh dipakai bila2 masa saja πŸ‘― . Pastikan keluar rumah dgn perlindungan #SureGlowLotion  SayangiKulitAnda πŸ˜πŸ‘πŸ» . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Ramai yg tnya " #SureGlowLotion boleh sapu kat muka ke? " .
.
Tentulah boleh sbb dlm #SureGlowLotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion😍
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan?
.
For more details whatsapp 017-9830868.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Ramai yg tnya " #SureGlowLotion  boleh sapu kat muka ke? " . . Tentulah boleh sbb dlm #SureGlowLotion  ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion πŸ˜ . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . For more details whatsapp 017-9830868. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 017-9830868 okay☺
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
#putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 017-9830868 okay☺ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 018-5788594 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 018-5788594 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 013-9907013 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 013-9907013 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 0125364515 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 0125364515 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 014-8453937 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 014-8453937 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Haaaa kan dah cakap #SureGlowLotion ni wngi gila, lepas tu pakai x smpai 5saat dah putih. Tangan pun lembut je bila sapu #SureGlowLotion . Ckup pakej la kan dlm satu botol boleh cerahkan kulit, lembutkan kulit dan bau wangi. .
.
Sape belum cuba lgi mmg rugi.
.
For more details whatsapp 013-9633297.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Haaaa kan dah cakap #SureGlowLotion  ni wngi gila, lepas tu pakai x smpai 5saat dah putih. Tangan pun lembut je bila sapu #SureGlowLotion  . Ckup pakej la kan dlm satu botol boleh cerahkan kulit, lembutkan kulit dan bau wangi. . . Sape belum cuba lgi mmg rugi. . For more details whatsapp 013-9633297. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 0179818385 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 0179818385 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih
.
–Mudah diserap oleh kulit & badan.
.
-Mengawal minyak.
.
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit).
.
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan (anti penuaan).
.
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi
.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat.
.
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru.
.
-Menghasilkan kolagen pemulihan
.
-Menyembuhkan ruam.
.
–Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup).
.
***Asid amino: Fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 011-40215354
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni #SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #raya2017
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih . –Mudah diserap oleh kulit & badan. . -Mengawal minyak. . -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit). . -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan (anti penuaan). . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi . -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat. . -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru. . -Menghasilkan kolagen pemulihan . -Menyembuhkan ruam. . –Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup). . ***Asid amino: Fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 011-40215354 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #raya2017 
Wah dapat pujian dari cust lagi. Mestilah sureglow ni wangi tau dan melekit uolss. Kulit pun dah semakin cerah dan lembut. Dan paling BEST dah makin FLAWLESS ❀️. Sampaikan satu famly fall in love dengan Sureglow ni 😘. So tak payah la nak cari pakai bedak. Sureglow dah memang GLOWING.
.
For more details kindly Whatsapp 0199711321 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseriseri
Wah dapat pujian dari cust lagi. Mestilah sureglow ni wangi tau dan melekit uolss. Kulit pun dah semakin cerah dan lembut. Dan paling BEST dah makin FLAWLESS ❀️. Sampaikan satu famly fall in love dengan Sureglow ni 😘. So tak payah la nak cari pakai bedak. Sureglow dah memang GLOWING. . For more details kindly Whatsapp 0199711321 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseriseri 
Alhamdulillah,dpt feedback panas-panas lg dari customer sis ni. Bau wangi sangat Dengan hanya sekali sapuan dh bleh putih uolss.
.
Tak habis 1botol lg dah jatuh cinta dh dengan #sureglowlotion ni tau. Siap nk repeat order lg nnti. Yang penting harga mampu milik uolsss.
.
Belum cuba belum tau kn, dah cuba confirm jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe
.
Jom whatsapp 0199711321 utk dapatkan lotion yg terlajak wangi ni.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseriseri
Alhamdulillah,dpt feedback panas-panas lg dari customer sis ni. Bau wangi sangat Dengan hanya sekali sapuan dh bleh putih uolss. . Tak habis 1botol lg dah jatuh cinta dh dengan #sureglowlotion  ni tau. Siap nk repeat order lg nnti. Yang penting harga mampu milik uolsss. . Belum cuba belum tau kn, dah cuba confirm jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe . Jom whatsapp 0199711321 utk dapatkan lotion yg terlajak wangi ni. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseriseri 
HARGA
RM37.00
+POS RM8SM / RM12SS
.
.
Wajib bawa #SureGlowLotion bersama, uolls nk bercuti mana2 kena bawa #SureGlowLotion skali supaya kulit x terbakar kena cahaya matahari. Mudah dibawa kemana saja πŸ‘―
.
Fungsi Sure Glow Lotion πŸ˜—:
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
150ml,Satu botol boleh digunakan diseluruh badan, jimatkan? .πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰
.
Sape belum cuba lgi mmg rugiπŸ˜‹πŸ˜‹
.
Ada lagi tak yg nak putih???
Tak kan nak tengok je orang lain putih berseri. Korang bila lagi???😧😧😧
.
For more details, kindly whatsapp 01136053696
.

#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #like4likes
HARGA RM37.00 +POS RM8SM / RM12SS . . Wajib bawa #SureGlowLotion  bersama, uolls nk bercuti mana2 kena bawa #SureGlowLotion  skali supaya kulit x terbakar kena cahaya matahari. Mudah dibawa kemana saja πŸ‘― . Fungsi Sure Glow Lotion πŸ˜—: β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . 150ml,Satu botol boleh digunakan diseluruh badan, jimatkan? .πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰ . Sape belum cuba lgi mmg rugiπŸ˜‹πŸ˜‹ . Ada lagi tak yg nak putih??? Tak kan nak tengok je orang lain putih berseri. Korang bila lagi???😧😧😧 . For more details, kindly whatsapp 01136053696 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4likes 
Setiap org kulit x samakan? Cust sis ni ada masalah ketiak gelap, myb sbb x sesuai dgn deadorant yg dia pakai sblum ni.
.
So dia sapu #SureGlowLotion je di ketiak dia, sbb #SureGlowLotion ni wangi dan Alhamdulillah masalah kulit gelap di ketiak dah takde. Kulit dia dah makin putih πŸ’ƒπŸ»
.
Jom whatsapp 0111-2288147 utk dapatkan lotion yang hangat di pasaran sekarang!
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Setiap org kulit x samakan? Cust sis ni ada masalah ketiak gelap, myb sbb x sesuai dgn deadorant yg dia pakai sblum ni. . So dia sapu #SureGlowLotion  je di ketiak dia, sbb #SureGlowLotion  ni wangi dan Alhamdulillah masalah kulit gelap di ketiak dah takde. Kulit dia dah makin putih πŸ’ƒπŸ» . Jom whatsapp 0111-2288147 utk dapatkan lotion yang hangat di pasaran sekarang! . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Wah dapat pujian dari cust lagi. Mestilah sureglow ni wangi tau dan melekit uolss. Kulit pun dah semakin cerah dan lembut. Dan paling BEST dah makin FLAWLESS ❀️. Sampaikan satu famly fall in love dengan Sureglow ni 😘. So tak payah la nak cari pakai bedak. Sureglow dah memang GLOWING.
.
For more details kindly Whatsapp 013-9941227 .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Wah dapat pujian dari cust lagi. Mestilah sureglow ni wangi tau dan melekit uolss. Kulit pun dah semakin cerah dan lembut. Dan paling BEST dah makin FLAWLESS ❀️. Sampaikan satu famly fall in love dengan Sureglow ni 😘. So tak payah la nak cari pakai bedak. Sureglow dah memang GLOWING. . For more details kindly Whatsapp 013-9941227 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
- Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
.
For more details, kindly whatsapp 011-36280987
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
- Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . . For more details, kindly whatsapp 011-36280987 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
-  Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 011-36280987
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
- Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . . Whatsapp #SUREGLOW  ke 011-36280987 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby πŸ‘ΆπŸ»
.
Fungsi Sure Glow :
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly Whatsapp 019-3244831/ 018-2454659 πŸ“²πŸ“² okay .πŸ˜‰
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby πŸ‘ΆπŸ» . Fungsi Sure Glow : β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly Whatsapp 019-3244831/ 018-2454659 πŸ“²πŸ“² okay .πŸ˜‰ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 019-3244831/ 018-2454659 πŸ“²πŸ“² okay .πŸ˜‰
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 019-3244831/ 018-2454659 πŸ“²πŸ“² okay .πŸ˜‰ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly Whatsapp 019-3244831/ 018-2454659 πŸ“²πŸ“²
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly Whatsapp 019-3244831/ 018-2454659 πŸ“²πŸ“² . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Haaaa kan dah cakap #SureGlowLotion ni wngi gila, lepas tu pakai x smpai 5saat dah putih. Tangan pun lembut je bila sapu #SureGlowLotion . Ckup pakej la kan dlm satu botol boleh cerahkan kulit, lembutkan kulit dan bau wangi. .
.
Sape belum cuba lgi mmg rugi.
.
For more details whatsapp 0199711321 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Haaaa kan dah cakap #SureGlowLotion  ni wngi gila, lepas tu pakai x smpai 5saat dah putih. Tangan pun lembut je bila sapu #SureGlowLotion  . Ckup pakej la kan dlm satu botol boleh cerahkan kulit, lembutkan kulit dan bau wangi. . . Sape belum cuba lgi mmg rugi. . For more details whatsapp 0199711321 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Setiap org kulit x samakan? Cust sis ni ada masalah ketiak gelap, myb sbb x sesuai dgn deadorant yg dia pakai sblum ni.
.
So dia sapu #SureGlowLotion je di ketiak dia, sbb #SureGlowLotion ni wangi dan Alhamdulillah masalah kulit gelap di ketiak dah takde. Kulit dia dah makin putih πŸ’ƒπŸ»
.
Jom whatsapp 017 362 5664 utk dapatkan lotion yang hangat di pasaran sekarang!
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #bysiszeea #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Setiap org kulit x samakan? Cust sis ni ada masalah ketiak gelap, myb sbb x sesuai dgn deadorant yg dia pakai sblum ni. . So dia sapu #SureGlowLotion  je di ketiak dia, sbb #SureGlowLotion  ni wangi dan Alhamdulillah masalah kulit gelap di ketiak dah takde. Kulit dia dah makin putih πŸ’ƒπŸ» . Jom whatsapp 017 362 5664 utk dapatkan lotion yang hangat di pasaran sekarang! . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #bysiszeea  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Ramai yg tnya " #sureglowlotion boleh sapu kat muka ke? " .
.
Tentulah boleh sbb dlm #Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan?
.
For more details whatsapp 017 362 5664
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri #bysiszeea
Ramai yg tnya " #sureglowlotion  boleh sapu kat muka ke? " . . Tentulah boleh sbb dlm #Sureglowlotion  ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . For more details whatsapp 017 362 5664 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #bysiszeea 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 017 362 5664
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #bysiszeea #like4like #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . Whatsapp #SUREGLOW  ke 017 362 5664 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #bysiszeea  #like4like  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby πŸ‘ΆπŸ»
.
Fungsi Sure Glow :
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly Whatsapp 0174478465 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Lelaki pun boleh pakai uolls, kalau hari2 pakai kulit anda akn jdi selembut kulit baby πŸ‘ΆπŸ» . Fungsi Sure Glow : β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly Whatsapp 0174478465 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp 0174478465 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tngn kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp 0174478465 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri