an online Instagram web viewer

#SureGlowTestimoni medias

Photos

FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 .
#testimoni_lets_qurose_sureglow

1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT.
2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni..
3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. .
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam πŸ’πŸ» Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke
. 011 16282616
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 . #testimoni_lets_qurose_sureglow  1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT. 2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni.. 3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT. 4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat. 5. Sangat GLOWING bila pakai. 6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. . . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam πŸ’πŸ» Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke . 011 16282616 . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
β€’ Akan Mempercepat proses penuaan
β€’ Membuat kulit terbakar.
β€’ Kulit akan menjadi gelap.
β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit.
β€’ Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp SUREGLOW ke 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺️
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . β€’ Akan Mempercepat proses penuaan β€’ Membuat kulit terbakar. β€’ Kulit akan menjadi gelap. β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit. β€’ Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp SUREGLOW ke 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺️ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Sapa kata lelaki tkleh pakai #sureglowlotion ni? Sudah tentu la boleh πŸ˜Šβ˜ΊοΈπŸ‘ŒπŸ» Sebab #sureglowlotion ni sesuai untuk semua jenis kulit πŸ˜πŸ‘
.
To order kindly whatsapp sis 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Sapa kata lelaki tkleh pakai #sureglowlotion  ni? Sudah tentu la boleh πŸ˜Šβ˜ΊοΈπŸ‘ŒπŸ» Sebab #sureglowlotion  ni sesuai untuk semua jenis kulit πŸ˜πŸ‘ . To order kindly whatsapp sis 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
For more details, kindly whatsapp SUREGLOW to 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus . For more details, kindly whatsapp SUREGLOW to 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
#SureGlowLotion bukan setakat putih dan lembut kan kulit, tp boleh cover parut2 yg dah lama bertakhta. Kalau hari2 sapu parut pun boleh hilang uolls πŸ‘―
.
For more details, kindly whatsapp sis 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
#SureGlowLotion  bukan setakat putih dan lembut kan kulit, tp boleh cover parut2 yg dah lama bertakhta. Kalau hari2 sapu parut pun boleh hilang uolls πŸ‘― . For more details, kindly whatsapp sis 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion πŸ‘― #SureGlowLotion akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu #SureGlowLotion lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  πŸ‘― #SureGlowLotion  akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu #SureGlowLotion  lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
.
.
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍
.
Wowwww hebat betul #SureGlowLotion ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ»
.
Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis.
.
For more details, kindly whatsapp 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni
#nakputih #jomputih #Losyenputihajaib
#Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni 
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #byliyanasyf #like4like
. . SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍 . Wowwww hebat betul #SureGlowLotion  ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ» . Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion  juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis. . For more details, kindly whatsapp 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #nakputih  #jomputih  #Losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #byliyanasyf  #like4like 
.
.
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍
.
Wowwww hebat betul #SureGlowLotion ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ»
.
Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis.
.
For more details, kindly whatsapp 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni
#nakputih #jomputih #Losyenputihajaib
#Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni 
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #byliyanasyf #like4like
. . SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍 . Wowwww hebat betul #SureGlowLotion  ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ» . Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion  juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis. . For more details, kindly whatsapp 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #nakputih  #jomputih  #Losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #byliyanasyf  #like4like 
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍
#testimoni_lets_qurose_sureglow
.
Wowwww hebat betul #SureGlowLotion ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ»
.
Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis.
.
For more details, kindly whatsapp . +6011 16282616
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni
#nakputih #jomputih #Losyenputihajaib
#Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni 
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #byliyanasyf #like4like
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍 #testimoni_lets_qurose_sureglow  . Wowwww hebat betul #SureGlowLotion  ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam πŸ’πŸ» . Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion  juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis. . For more details, kindly whatsapp . +6011 16282616 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #nakputih  #jomputih  #Losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #byliyanasyf  #like4like 
・・・
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
・・・ Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
・・・
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
・・・ Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
・・・
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
・・・ Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
. #lets_qurose_sureglow
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly dm/whatsapp
. +60124135584
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. #lets_qurose_sureglow  Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly dm/whatsapp . +60124135584 . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
#lets_qurose_sureglow
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly dm/whatsapp
. +6011 16282616
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : #lets_qurose_sureglow  . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly dm/whatsapp . +6011 16282616 . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 0189014674
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 0189014674 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 018-9014674
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ»
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 018-9014674 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ» . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
. #lets_qurose_sureglow
.
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘πŸ»
.
Fungsi Sure Glow Lotion :
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat???
Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke
. +6011 16282616 ☺️
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. #lets_qurose_sureglow  . Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘πŸ» . Fungsi Sure Glow Lotion : β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke . +6011 16282616 ☺️ . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘πŸ»
.
Fungsi Sure Glow Lotion :
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat???
Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +60179561425 ☺️
.
#byeziekifli #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘πŸ» . Fungsi Sure Glow Lotion : β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +60179561425 ☺️ . #byeziekifli  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
NAK BERJEMUR TENGAH PANAS PUN DAH TAK RISAU DENGAN ADANYA SUREGLOW LOTION 😍😍😍
.
Alhamdulillah,dpt feedback panas-panas lg dari customer sis ni. Bau wangi sangat Dengan hanya sekali sapuan dh bleh putih uolss
.
Tak habis 1botol lg dah jatuh cinta dh dengan #sureglowlotion ni tau. Siap nk repeat order lg nnti. Yang penting harga mampu milik uolsss
.
Belum cuba belum tau kn, dah cuba konfem jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe
.
Whatsapp "SGL" ke 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . NAK BERJEMUR TENGAH PANAS PUN DAH TAK RISAU DENGAN ADANYA SUREGLOW LOTION 😍😍😍 . Alhamdulillah,dpt feedback panas-panas lg dari customer sis ni. Bau wangi sangat Dengan hanya sekali sapuan dh bleh putih uolss . Tak habis 1botol lg dah jatuh cinta dh dengan #sureglowlotion  ni tau. Siap nk repeat order lg nnti. Yang penting harga mampu milik uolsss . Belum cuba belum tau kn, dah cuba konfem jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe . Whatsapp "SGL" ke 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
Goodafternoon uolls!☺️ Wahhh happy betul adik ni lepas dapat rasa sendiri kesan putih dlm 3 saat je. Wangi pulak tu #SureGlowLotion ni 😍
.
Nak tau power nya #sureglowlotion ni, meh cuba dulu.. Konfemm skali pkai dh jatuh cinta uolss.
.
Sape yg nak putih gebu wangi jom whatsapp sis ke 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
Β #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Goodafternoon uolls!☺️ Wahhh happy betul adik ni lepas dapat rasa sendiri kesan putih dlm 3 saat je. Wangi pulak tu #SureGlowLotion  ni 😍 . Nak tau power nya #sureglowlotion  ni, meh cuba dulu.. Konfemm skali pkai dh jatuh cinta uolss. . Sape yg nak putih gebu wangi jom whatsapp sis ke 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  Β #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
Wangi dan mudah menyerap, skali sapu je dah putih 😍 Memang jatuh cinta la dengan #sureglowlotion .
.
For more details, kindly whatsapp 0148141075
.
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Wangi dan mudah menyerap, skali sapu je dah putih 😍 Memang jatuh cinta la dengan #sureglowlotion  . . For more details, kindly whatsapp 0148141075 . . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 014-5386292
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 014-5386292 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 0199711321 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 0199711321 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 0199711321 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 0199711321 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 014-5386293
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 014-5386293 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 013-9068007
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 013-9068007 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 013-9068007
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 013-9068007 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘πŸ»
.
Fungsi #SureGlowLotion :
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘πŸ» . Fungsi #SureGlowLotion  : β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 .
.
1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT.
2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni.
3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam πŸ’πŸ»
. .
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 . . 1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT. 2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni. 3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT. 4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat. 5. Sangat GLOWING bila pakai. 6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. . . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam πŸ’πŸ» . . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
β€’ Akan Mempercepat proses penuaan
β€’ Membuat kulit terbakar.
β€’ Kulit akan menjadi gelap.
β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit.
β€’ Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas β˜€οΈ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . β€’ Akan Mempercepat proses penuaan β€’ Membuat kulit terbakar. β€’ Kulit akan menjadi gelap. β€’ Meningkatkan risiko kanser kulit. β€’ Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Fungsi #SureGlowLotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Fungsi #SureGlowLotion  : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 014-3165698
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ»
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  πŸ‘― Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 014-3165698 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ» . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 014-3165698
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ»
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 014-3165698 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ» . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Wangi dan mudah menyerap, skali sapu je dah putih 😍 Memang jatuh cinta la dengan #sureglowlotion .
.
For more details, kindly whatsapp 014-3165698
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ»
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Wangi dan mudah menyerap, skali sapu je dah putih 😍 Memang jatuh cinta la dengan #sureglowlotion  . . For more details, kindly whatsapp 014-3165698 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ» . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat???
Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +601133014558 ☺️
.
Nak join Dropship under #teamqrliyanasyf??
Whatsapp 'Dropship' ke +601133014559 okay πŸ‘Œ
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +601133014558 ☺️ . Nak join Dropship under #teamqrliyanasyf ?? Whatsapp 'Dropship' ke +601133014559 okay πŸ‘Œ . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Tutorial ikhlas dari cust πŸ’• Thankyou dik 😘
.
Jom putih dalam masa 3 saatπŸ˜‰.
For more details, kindly whatsapp sis 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Tutorial ikhlas dari cust πŸ’• Thankyou dik 😘 . Jom putih dalam masa 3 saatπŸ˜‰. For more details, kindly whatsapp sis 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Fungsi #SureGlowLotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Fungsi #SureGlowLotion  : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Nah sis belanja cara2 sapu #SureGlowLotion di tangan .
.
Uolls yg nk wrna kulit tangan dan muka yg sekata boleh sapu #SureGlowLotion je. 1botol boleh pakai seluruh badan, jimatkan?
.
Untuk sebarang pertanyaan/ order, boleh Whatsapp 017-9830868.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Nah sis belanja cara2 sapu #SureGlowLotion  di tangan . . Uolls yg nk wrna kulit tangan dan muka yg sekata boleh sapu #SureGlowLotion  je. 1botol boleh pakai seluruh badan, jimatkan? . Untuk sebarang pertanyaan/ order, boleh Whatsapp 017-9830868. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘
.
Fungsi #SureGlowLotion :
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls πŸ‘ . Fungsi #SureGlowLotion  : β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
.
.
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍
.
Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?"
.
Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 0148141075
Whatsapp #SUREGLOW ke 0148141075
Whatsapp #SUREGLOW ke 0148141075
.
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍 . Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?" . Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp #SUREGLOW  ke 0148141075 Whatsapp #SUREGLOW  ke 0148141075 Whatsapp #SUREGLOW  ke 0148141075 . . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus

Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly whatsapp #SGL to 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulitΒ (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly whatsapp #SGL  to 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
TAHAN LAMA & WANGI
.
Feedback ikhlas dari adik ni. Katanya dah balik kerja pon melekat lagi bau wangi #SureGlowLotion ni.☺️ Tak sabar nak repeat order katanya.
.
Uols kalau nak wangi2 & putih jom lah Whatsapp sis 0139068007
.
Untuk yg berminat nak join #Dropship , sila Whatsapp 0139068007
.
Sis akan reply PM uols satu persatu okay πŸ˜‰
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
TAHAN LAMA & WANGI . Feedback ikhlas dari adik ni. Katanya dah balik kerja pon melekat lagi bau wangi #SureGlowLotion  ni.☺️ Tak sabar nak repeat order katanya. . Uols kalau nak wangi2 & putih jom lah Whatsapp sis 0139068007 . Untuk yg berminat nak join #Dropship  , sila Whatsapp 0139068007 . Sis akan reply PM uols satu persatu okay πŸ˜‰ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0192447427πŸ‘ŒπŸ»
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0192447427πŸ‘ŒπŸ» . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
TAHAN LAMA & WANGI
.
Feedback ikhlas dari adik ni. Katanya dah balik kerja pon melekat lagi bau wangi #SureGlowLotion ni.☺️ Tak sabar nak repeat order katanya.
.
Uols kalau nak wangi2 & putih jom lah Whatsapp sis 0124135584
.
Untuk yg berminat nak join #Dropship , sila Whatsapp 010-5757522.
.
Sis akan reply PM uols satu persatu okay πŸ˜‰
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
TAHAN LAMA & WANGI . Feedback ikhlas dari adik ni. Katanya dah balik kerja pon melekat lagi bau wangi #SureGlowLotion  ni.☺️ Tak sabar nak repeat order katanya. . Uols kalau nak wangi2 & putih jom lah Whatsapp sis 0124135584 . Untuk yg berminat nak join #Dropship  , sila Whatsapp 010-5757522. . Sis akan reply PM uols satu persatu okay πŸ˜‰ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Macam MAGIC je #Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍
.
Ramai yg tnya " #sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?"
.
Tentulah boleh sbb dlm #Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 0124135584
Whatsapp #SUREGLOW ke 0124135584
Whatsapp #SUREGLOW ke 0124135584
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ»
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Macam MAGIC je #Sureglowlotion  ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍 . Ramai yg tnya " #sureglowlotion  boleh sapu kt seluruh badan ke?" . Tentulah boleh sbb dlm #Sureglowlotion  ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp #SUREGLOW  ke 0124135584 Whatsapp #SUREGLOW  ke 0124135584 Whatsapp #SUREGLOW  ke 0124135584 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay πŸ‘ŒπŸ» . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
SEBELAH PUTIH SEBELAH HITAM πŸ™ŠπŸ™ˆ
Kau ghase?😏
.
Terkejut 😱 customer sis yg ni dalam masa 3saat terus putih ! Tak perlu tunggu berbulan bulan utk tggu kulit seputih ni ! Dah la putih, kulit jadi lembut uols !!!πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
.
Alhamdulillah makin ramai dah jatuh cinta dgn SUREGLOW LOTION !😘😘😘 Gumbira nya hati❀ iols πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
.
Tak perlu consume COLLAGEN uols !!!😎😎😎
.
Sapu sapu terus putih.
Siapa yg ada masalah kulit kering, gelap atau lain lain ?
.
Sebarang pertanyaan/ order whatsapp #SureGlow ke 0124135584 .
.
Untuk yg berminat nak join #Dropship , sila Whatsapp 0124135584.
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
SEBELAH PUTIH SEBELAH HITAM πŸ™ŠπŸ™ˆ Kau ghase?😏 . Terkejut 😱 customer sis yg ni dalam masa 3saat terus putih ! Tak perlu tunggu berbulan bulan utk tggu kulit seputih ni ! Dah la putih, kulit jadi lembut uols !!!πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Alhamdulillah makin ramai dah jatuh cinta dgn SUREGLOW LOTION !😘😘😘 Gumbira nya hati❀ iols πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Tak perlu consume COLLAGEN uols !!!😎😎😎 . Sapu sapu terus putih. Siapa yg ada masalah kulit kering, gelap atau lain lain ? . Sebarang pertanyaan/ order whatsapp #SureGlow  ke 0124135584 . . Untuk yg berminat nak join #Dropship  , sila Whatsapp 0124135584. . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
- Nah sis belanja cara2 sapu #SureGlowLotion di tangan .
.
Uolls yg nk wrna kulit tangan dan muka yg sekata boleh sapu #SureGlowLotion je. 1botol boleh pakai seluruh badan, jimatkan?
.
Untuk sebarang pertanyaan/ order, boleh Whatsapp 0124135584
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
- Nah sis belanja cara2 sapu #SureGlowLotion  di tangan . . Uolls yg nk wrna kulit tangan dan muka yg sekata boleh sapu #SureGlowLotion  je. 1botol boleh pakai seluruh badan, jimatkan? . Untuk sebarang pertanyaan/ order, boleh Whatsapp 0124135584 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ»
.
For more details, kindly Whatsapp #NakLotion ke 0124135584 okay .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
#putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam πŸ˜‚ . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls πŸ‘πŸ» . For more details, kindly Whatsapp #NakLotion  ke 0124135584 okay . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
- Tiap kali keluar rumah takkan tinggal #sureglowlotion kata adik ni.😍
.
Sapu2 terus putih & kulit pn jadi lembut sangat2..☺️ Uols takkan nak tengok je adik ni cerah gebu?
.
Yg mana berminat nak cuba lotion terlajak wangi jgk ni Whatsapp je sis okay.
.
Jom whatsapp #SUREGLOW ke 0124135584
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
- Tiap kali keluar rumah takkan tinggal #sureglowlotion  kata adik ni.😍 . Sapu2 terus putih & kulit pn jadi lembut sangat2..☺️ Uols takkan nak tengok je adik ni cerah gebu? . Yg mana berminat nak cuba lotion terlajak wangi jgk ni Whatsapp je sis okay. . Jom whatsapp #SUREGLOW  ke 0124135584 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah ramai betul yg buat payment tak henti-henti. Minta maaf kalau staff sis lambat reply sebab tgh sibuk packing barang untuk dipos.
.
Jom whatsapp sis ke 0124135584
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah ramai betul yg buat payment tak henti-henti. Minta maaf kalau staff sis lambat reply sebab tgh sibuk packing barang untuk dipos. . Jom whatsapp sis ke 0124135584 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Macam MAGIC je #Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍
.
Ramai yg tnya " #sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?"
.
Tentulah boleh sbb dlm #Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp 0124135584 πŸ‘ŒπŸ»
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Macam MAGIC je #Sureglowlotion  ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍 . Ramai yg tnya " #sureglowlotion  boleh sapu kt seluruh badan ke?" . Tentulah boleh sbb dlm #Sureglowlotion  ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp 0124135584 πŸ‘ŒπŸ» . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah ramai betul yg buat payment tak henti-henti. Minta maaf kalau staff sis lambat reply sebab tgh sibuk packing barang untuk dipos.
.
Jom whatsapp sis ke +60124135584
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah ramai betul yg buat payment tak henti-henti. Minta maaf kalau staff sis lambat reply sebab tgh sibuk packing barang untuk dipos. . Jom whatsapp sis ke +60124135584 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
9 TIPS PALING SIMPLE UNTUK GEBUKAN KUL!!T YANG RAMAI WANITA XAMBIL PEDULI.. .
.
SY pon terkejut, yang No. 9 tu seawal 5 saat pon dah nampak perbezaan..
.
1. Tumbuk beras dan campurkan minyak zaitun , gosok seluruh bad4n sehingga 30 minit
2. Sapu lend!r lidah buaya seluruh bad4n sehingga kering dan bilas dengan air suam
3. Makan pelbagai buah dan sayuran yang tinggi vitamin c
4. Campur parutan epal dengan titisan limau nipis dan jadikan masker selama 30 minit
5. Amalkan meminum air beras yang di masak setiap hari
6. Wajib mandi tiga kali sehari dan gosok b4dan sehingga sel mat! keluar
7. Banyak minum air kosong sekurangnya 2 liter sehari
8. Elak berjemur tengah panas
9. Wajib sapu losyen setiap hari.. Guna #SureGlow jer..
.
.
mehh pm tepi 0124135584
.
.
.
.
#sureglowlotion #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni #SureGlowTestimoni
9 TIPS PALING SIMPLE UNTUK GEBUKAN KUL!!T YANG RAMAI WANITA XAMBIL PEDULI.. . . SY pon terkejut, yang No. 9 tu seawal 5 saat pon dah nampak perbezaan.. . 1. Tumbuk beras dan campurkan minyak zaitun , gosok seluruh bad4n sehingga 30 minit 2. Sapu lend!r lidah buaya seluruh bad4n sehingga kering dan bilas dengan air suam 3. Makan pelbagai buah dan sayuran yang tinggi vitamin c 4. Campur parutan epal dengan titisan limau nipis dan jadikan masker selama 30 minit 5. Amalkan meminum air beras yang di masak setiap hari 6. Wajib mandi tiga kali sehari dan gosok b4dan sehingga sel mat! keluar 7. Banyak minum air kosong sekurangnya 2 liter sehari 8. Elak berjemur tengah panas 9. Wajib sapu losyen setiap hari.. Guna #SureGlow  jer.. . . mehh pm tepi 0124135584 . . . . #sureglowlotion  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SureGlowTestimoni 
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
β€’ Menghaluskan kulit
β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
β€’ Memberi kelembapan berpanjangan
β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi
β€’ Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : . β€’ Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) β€’ Menghaluskan kulit β€’ Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata β€’ Memberi kelembapan berpanjangan β€’ Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari β€’ Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari β€’ Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) β€’ Menjadikan kulit selembut kulit bayi β€’ Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri