an online Instagram web viewer

#Losyenputihgebu medias

Photos

.
.
Set combo skkm
3 box Rm100
3 box Rm100
3 box Rm100 🐰 price exclude postage
.
.
💕💕 0139494172 💕💕 0139494172
.
.
🍼KELEBIHAN SUSU KAMBING KURMA MADU BY WAWAIRFAN🐐
🍯Mencerahkan kulit .
🍦Kulit menjadi halus .
🍼Memudarkan parut .
🐐Mengurangkan jerawat .
🍯Membantu merawat penyakit kulit .
🍦Merawat penyakit gastrik .
🍼Membantu dalam pembentukan tulang & gigi .
🐐Kaya dengan protein .
🍯Memulihkan tenaga .
🍦Baik untuk kesihatan .
🍼Sesuai untuk ibu hamil (5bulan+). 🐐Sesuai untuk seisi keluarga
🐇 20 sachets .
.
.
#skkm #skkmbywawairfan #susukambing #susukambingkurmamadu #sayanaksihat #sayanakputih #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #putihberseri #putihdalamseminggu #putihberseri
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Set combo skkm 3 box Rm100 3 box Rm100 3 box Rm100 🐰 price exclude postage . . 💕💕 0139494172 💕💕 0139494172 . . 🍼KELEBIHAN SUSU KAMBING KURMA MADU BY WAWAIRFAN🐐 🍯Mencerahkan kulit . 🍦Kulit menjadi halus . 🍼Memudarkan parut . 🐐Mengurangkan jerawat . 🍯Membantu merawat penyakit kulit . 🍦Merawat penyakit gastrik . 🍼Membantu dalam pembentukan tulang & gigi . 🐐Kaya dengan protein . 🍯Memulihkan tenaga . 🍦Baik untuk kesihatan . 🍼Sesuai untuk ibu hamil (5bulan+). 🐐Sesuai untuk seisi keluarga 🐇 20 sachets . . . #skkm  #skkmbywawairfan  #susukambing  #susukambingkurmamadu  #sayanaksihat  #sayanakputih  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #putihberseri  #putihdalamseminggu  #putihberseri  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 .
#testimoni_lets_qurose_sureglow

1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT.
2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni..
3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. .
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak.
.
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke
. 011 16282616
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 . #testimoni_lets_qurose_sureglow  1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT. 2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni.. 3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT. 4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat. 5. Sangat GLOWING bila pakai. 6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. . . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke . 011 16282616 . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
Set combo skkm
3 box Rm100
3 box Rm100
3 box Rm100 🐰 price exclude postage
.
.
💕💕 0139494172 💕💕 0139494172
.
.
🍼KELEBIHAN SUSU KAMBING KURMA MADU BY WAWAIRFAN🐐
🍯Mencerahkan kulit .
🍦Kulit menjadi halus .
🍼Memudarkan parut .
🐐Mengurangkan jerawat .
🍯Membantu merawat penyakit kulit .
🍦Merawat penyakit gastrik .
🍼Membantu dalam pembentukan tulang & gigi .
🐐Kaya dengan protein .
🍯Memulihkan tenaga .
🍦Baik untuk kesihatan .
🍼Sesuai untuk ibu hamil (5bulan+). 🐐Sesuai untuk seisi keluarga
🐇 20 sachets .
.
.
#skkm #skkmbywawairfan #susukambing #susukambingkurmamadu #sayanaksihat #sayanakputih #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #putihberseri #putihdalamseminggu #putihberseri
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Set combo skkm 3 box Rm100 3 box Rm100 3 box Rm100 🐰 price exclude postage . . 💕💕 0139494172 💕💕 0139494172 . . 🍼KELEBIHAN SUSU KAMBING KURMA MADU BY WAWAIRFAN🐐 🍯Mencerahkan kulit . 🍦Kulit menjadi halus . 🍼Memudarkan parut . 🐐Mengurangkan jerawat . 🍯Membantu merawat penyakit kulit . 🍦Merawat penyakit gastrik . 🍼Membantu dalam pembentukan tulang & gigi . 🐐Kaya dengan protein . 🍯Memulihkan tenaga . 🍦Baik untuk kesihatan . 🍼Sesuai untuk ibu hamil (5bulan+). 🐐Sesuai untuk seisi keluarga 🐇 20 sachets . . . #skkm  #skkmbywawairfan  #susukambing  #susukambingkurmamadu  #sayanaksihat  #sayanakputih  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #putihberseri  #putihdalamseminggu  #putihberseri  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
Set combo skkm
3 box Rm100
3 box Rm100
3 box Rm100 🐰 price exclude postage
.
.
💕💕 0139494172 💕💕 0139494172
.
.
🍼KELEBIHAN SUSU KAMBING KURMA MADU BY WAWAIRFAN🐐
🍯Mencerahkan kulit .
🍦Kulit menjadi halus .
🍼Memudarkan parut .
🐐Mengurangkan jerawat .
🍯Membantu merawat penyakit kulit .
🍦Merawat penyakit gastrik .
🍼Membantu dalam pembentukan tulang & gigi .
🐐Kaya dengan protein .
🍯Memulihkan tenaga .
🍦Baik untuk kesihatan .
🍼Sesuai untuk ibu hamil (5bulan+). 🐐Sesuai untuk seisi keluarga
🐇 20 sachets .
.
.
#skkm #skkmbywawairfan #susukambing #susukambingkurmamadu #sayanaksihat #sayanakputih #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #putihberseri #putihdalamseminggu #putihberseri
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Set combo skkm 3 box Rm100 3 box Rm100 3 box Rm100 🐰 price exclude postage . . 💕💕 0139494172 💕💕 0139494172 . . 🍼KELEBIHAN SUSU KAMBING KURMA MADU BY WAWAIRFAN🐐 🍯Mencerahkan kulit . 🍦Kulit menjadi halus . 🍼Memudarkan parut . 🐐Mengurangkan jerawat . 🍯Membantu merawat penyakit kulit . 🍦Merawat penyakit gastrik . 🍼Membantu dalam pembentukan tulang & gigi . 🐐Kaya dengan protein . 🍯Memulihkan tenaga . 🍦Baik untuk kesihatan . 🍼Sesuai untuk ibu hamil (5bulan+). 🐐Sesuai untuk seisi keluarga 🐇 20 sachets . . . #skkm  #skkmbywawairfan  #susukambing  #susukambingkurmamadu  #sayanaksihat  #sayanakputih  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #putihberseri  #putihdalamseminggu  #putihberseri  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
• Akan Mempercepat proses penuaan
• Membuat kulit terbakar.
• Kulit akan menjadi gelap.
• Meningkatkan risiko kanser kulit.
• Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp SUREGLOW ke 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺️
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . • Akan Mempercepat proses penuaan • Membuat kulit terbakar. • Kulit akan menjadi gelap. • Meningkatkan risiko kanser kulit. • Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp SUREGLOW ke 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺️ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Sapa kata lelaki tkleh pakai #sureglowlotion ni? Sudah tentu la boleh 😊☺️👌🏻 Sebab #sureglowlotion ni sesuai untuk semua jenis kulit 😍👍
.
To order kindly whatsapp sis 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Sapa kata lelaki tkleh pakai #sureglowlotion  ni? Sudah tentu la boleh 😊☺️👌🏻 Sebab #sureglowlotion  ni sesuai untuk semua jenis kulit 😍👍 . To order kindly whatsapp sis 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
For more details, kindly whatsapp SUREGLOW to 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus . For more details, kindly whatsapp SUREGLOW to 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
#SureGlowLotion bukan setakat putih dan lembut kan kulit, tp boleh cover parut2 yg dah lama bertakhta. Kalau hari2 sapu parut pun boleh hilang uolls 👯
.
For more details, kindly whatsapp sis 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
#SureGlowLotion  bukan setakat putih dan lembut kan kulit, tp boleh cover parut2 yg dah lama bertakhta. Kalau hari2 sapu parut pun boleh hilang uolls 👯 . For more details, kindly whatsapp sis 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Ramai yg tanye hakak .... mahal nye kapsul QM ni ... sikit pulak tu ... ade 10biji je 1botol ... ni hakak bagi jawapan ...
.
kepada sesiapa yang kata mahalnye produk QM ni ... .
ye... hanya ade 10biji sahaja dalam 1botol ... tetapi kebersanan nya dapat dilihat seawal 7hari .... ade yang hari ni makan esok dah nampak perubahan ... bukan untk kulit putih je tau ... tapi ade banyak lagi khasiat produk QM ni ... lagi satu ... produk QM ni diperbuat daripada MUTIARA ASLI ... 100% asli tiada campuran ... sebb tula kesan nya pantas ...
.
kalau nak beli ... pastikan yang original ok ... sebb skrg bnyk dh yg fake ..
.
berminat ? 📲📲📲📲 0134423192
.
#queenmutiaraoriginal #queenmutiara #qmapplefiber #applefiber #qmlovers#queenofmutiara #queenofmutiaraoriginal #queenofmutiaramalaysia
#kurusslimmelim #keranamuakujelita #visitmyig #sayajual #sayajualprodukkesihatan #queenofmutiara #putihkekal #putihgebu #putihgebukekal #kurusdalam2minggu #kurussebelumraya #losyenputihajaib #losyenputihgebu #sayapakaisayajual #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarpaknilmurah
Ramai yg tanye hakak .... mahal nye kapsul QM ni ... sikit pulak tu ... ade 10biji je 1botol ... ni hakak bagi jawapan ... . kepada sesiapa yang kata mahalnye produk QM ni ... . ye... hanya ade 10biji sahaja dalam 1botol ... tetapi kebersanan nya dapat dilihat seawal 7hari .... ade yang hari ni makan esok dah nampak perubahan ... bukan untk kulit putih je tau ... tapi ade banyak lagi khasiat produk QM ni ... lagi satu ... produk QM ni diperbuat daripada MUTIARA ASLI ... 100% asli tiada campuran ... sebb tula kesan nya pantas ... . kalau nak beli ... pastikan yang original ok ... sebb skrg bnyk dh yg fake .. . berminat ? 📲📲📲📲 0134423192 . #queenmutiaraoriginal  #queenmutiara  #qmapplefiber  #applefiber  #qmlovers #queenofmutiara  #queenofmutiaraoriginal  #queenofmutiaramalaysia  #kurusslimmelim  #keranamuakujelita  #visitmyig  #sayajual  #sayajualprodukkesihatan  #queenofmutiara  #putihkekal  #putihgebu  #putihgebukekal  #kurusdalam2minggu  #kurussebelumraya  #losyenputihajaib  #losyenputihgebu  #sayapakaisayajual  #bazarpaknilprodukkecantikkan  #bazarpaknilmurah 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion 👯 #SureGlowLotion akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu #SureGlowLotion lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  👯 #SureGlowLotion  akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu #SureGlowLotion  lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
.
.
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍
.
Wowwww hebat betul #SureGlowLotion ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam 💁🏻
.
Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis.
.
For more details, kindly whatsapp 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni
#nakputih #jomputih #Losyenputihajaib
#Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni 
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #byliyanasyf #like4like
. . SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍 . Wowwww hebat betul #SureGlowLotion  ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam 💁🏻 . Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion  juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis. . For more details, kindly whatsapp 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #nakputih  #jomputih  #Losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #byliyanasyf  #like4like 
.
.
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍
.
Wowwww hebat betul #SureGlowLotion ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam 💁🏻
.
Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis.
.
For more details, kindly whatsapp 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni
#nakputih #jomputih #Losyenputihajaib
#Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni 
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #byliyanasyf #like4like
. . SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍 . Wowwww hebat betul #SureGlowLotion  ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam 💁🏻 . Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion  juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis. . For more details, kindly whatsapp 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #nakputih  #jomputih  #Losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #byliyanasyf  #like4like 
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍
#testimoni_lets_qurose_sureglow
.
Wowwww hebat betul #SureGlowLotion ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam 💁🏻
.
Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis.
.
For more details, kindly whatsapp . +6011 16282616
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni
#nakputih #jomputih #Losyenputihajaib
#Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni 
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #byliyanasyf #like4like
SEKALI SAPU DAH PUTIHHHHH 😍😍😍😍😍 #testimoni_lets_qurose_sureglow  . Wowwww hebat betul #SureGlowLotion  ni, betul2 membantu mencerahkan wrna kulit. Tiada lagi masalah muka je putih tp tngn hitam 💁🏻 . Selain memutihkan wrna kulit, bau #SureGlowLotion  juga membuatkan cust jatuh hati 😍 Haa paling beat Sureglow ni tak melekit tau. Boleh kata cepat meresap dalam kulit so xde la nampak tompok2 dekat kulit tu. Nak putih macam snowwhite jom wasap sis. . For more details, kindly whatsapp . +6011 16282616 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #nakputih  #jomputih  #Losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #byliyanasyf  #like4like 
・・・
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
・・・ Fungsi Sure Glow Lotion : . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
・・・
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
・・・ Fungsi Sure Glow Lotion : . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
・・・
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
・・・ Fungsi Sure Glow Lotion : . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 0124135584
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 0124135584 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
. #lets_qurose_sureglow
Fungsi Sure Glow Lotion :
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly dm/whatsapp
. +60124135584
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. #lets_qurose_sureglow  Fungsi Sure Glow Lotion : . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly dm/whatsapp . +60124135584 . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi Sure Glow Lotion :
#lets_qurose_sureglow
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly dm/whatsapp
. +6011 16282616
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Fungsi Sure Glow Lotion : #lets_qurose_sureglow  . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly dm/whatsapp . +6011 16282616 . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 0189014674
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 0189014674 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion 👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 018-9014674
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 018-9014674 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
. #lets_qurose_sureglow
.
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍🏻
.
Fungsi Sure Glow Lotion :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat???
Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke
. +6011 16282616 ☺️
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. #lets_qurose_sureglow  . Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍🏻 . Fungsi Sure Glow Lotion : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke . +6011 16282616 ☺️ . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍🏻
.
Fungsi Sure Glow Lotion :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat???
Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +60179561425 ☺️
.
#byeziekifli #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍🏻 . Fungsi Sure Glow Lotion : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +60179561425 ☺️ . #byeziekifli  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
💊KANDUNGAN KAPSUL QUEEN OF MUTIARA
✨100% serbuk mutiara jepun
✨Vitamin C .
.
🌸CARA PENGAMBILAN KAPSUL QUEEN OF MUTIARA
✅1 biji sehari sebelum makan pagi
✅Kemudian biarkan selama 10 minit untuk penghadaman kapsul
✅Dan akhir sekali dah boleh makan untuk sarapan
.
👍Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat:
✅Buka kapsul tu,kemudian masukkan serbuk mutiara ke dlm segelas air berisi 250 ml Shake/kacau baru minum.
✅biar dalam masa 10 minit baru teruskan untuk makan.
.
⚠Jangan lupa minum air masak banyak banyak tau.
.
💰RM55 shj exc postage
🎉BUY 2 FOR RM100 FREE POSTAGE!
📲WS 0134423192
.
#queenmutiaraoriginal #queenmutiara #qmapplefiber #applefiber #qmlovers#queenofmutiara #queenofmutiaraoriginal #queenofmutiaramalaysia
#kurusslimmelim #keranamuakujelita #visitmyig #sayajual #sayajualprodukkesihatan #queenofmutiara #putihkekal #putihgebu #putihgebukekal #kurusdalam2minggu #kurussebelumraya #losyenputihajaib #losyenputihgebu #sayapakaisayajual #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarpaknilmurah
💊KANDUNGAN KAPSUL QUEEN OF MUTIARA ✨100% serbuk mutiara jepun ✨Vitamin C . . 🌸CARA PENGAMBILAN KAPSUL QUEEN OF MUTIARA ✅1 biji sehari sebelum makan pagi ✅Kemudian biarkan selama 10 minit untuk penghadaman kapsul ✅Dan akhir sekali dah boleh makan untuk sarapan . 👍Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat: ✅Buka kapsul tu,kemudian masukkan serbuk mutiara ke dlm segelas air berisi 250 ml Shake/kacau baru minum. ✅biar dalam masa 10 minit baru teruskan untuk makan. . ⚠Jangan lupa minum air masak banyak banyak tau. . 💰RM55 shj exc postage 🎉BUY 2 FOR RM100 FREE POSTAGE! 📲WS 0134423192 . #queenmutiaraoriginal  #queenmutiara  #qmapplefiber  #applefiber  #qmlovers #queenofmutiara  #queenofmutiaraoriginal  #queenofmutiaramalaysia  #kurusslimmelim  #keranamuakujelita  #visitmyig  #sayajual  #sayajualprodukkesihatan  #queenofmutiara  #putihkekal  #putihgebu  #putihgebukekal  #kurusdalam2minggu  #kurussebelumraya  #losyenputihajaib  #losyenputihgebu  #sayapakaisayajual  #bazarpaknilprodukkecantikkan  #bazarpaknilmurah 
Jangan cakap mak tak payong.. Testimoni lelaki. 
Makan QM uolllss. Ko hado?? Jangan cakp lelaki pun tak boleh nk cun melecun😁
.
😂😂😂😂😂 Cik abang pun boleh putihhhhhhhh....tahniah!!! Whatsapp
0134423192 !
.
RM55 shj sebotol, 2 botol =RM100 FREE POSTAGE
.
#queenmutiaraoriginal #queenmutiara #qmapplefiber #applefiber #qmlovers#queenofmutiara #queenofmutiaraoriginal #queenofmutiaramalaysia
#kurusslimmelim #keranamuakujelita #visitmyig #sayajual #sayajualprodukkesihatan #queenofmutiara #putihkekal #putihgebu #putihgebukekal #kurusdalam2minggu #kurussebelumraya #losyenputihajaib #losyenputihgebu #sayapakaisayajual #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarpaknilmurah
Jangan cakap mak tak payong.. Testimoni lelaki. Makan QM uolllss. Ko hado?? Jangan cakp lelaki pun tak boleh nk cun melecun😁 . 😂😂😂😂😂 Cik abang pun boleh putihhhhhhhh....tahniah!!! Whatsapp 0134423192 ! . RM55 shj sebotol, 2 botol =RM100 FREE POSTAGE . #queenmutiaraoriginal  #queenmutiara  #qmapplefiber  #applefiber  #qmlovers #queenofmutiara  #queenofmutiaraoriginal  #queenofmutiaramalaysia  #kurusslimmelim  #keranamuakujelita  #visitmyig  #sayajual  #sayajualprodukkesihatan  #queenofmutiara  #putihkekal  #putihgebu  #putihgebukekal  #kurusdalam2minggu  #kurussebelumraya  #losyenputihajaib  #losyenputihgebu  #sayapakaisayajual  #bazarpaknilprodukkecantikkan  #bazarpaknilmurah 
.
.
NAK BERJEMUR TENGAH PANAS PUN DAH TAK RISAU DENGAN ADANYA SUREGLOW LOTION 😍😍😍
.
Alhamdulillah,dpt feedback panas-panas lg dari customer sis ni. Bau wangi sangat Dengan hanya sekali sapuan dh bleh putih uolss
.
Tak habis 1botol lg dah jatuh cinta dh dengan #sureglowlotion ni tau. Siap nk repeat order lg nnti. Yang penting harga mampu milik uolsss
.
Belum cuba belum tau kn, dah cuba konfem jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe
.
Whatsapp "SGL" ke 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . NAK BERJEMUR TENGAH PANAS PUN DAH TAK RISAU DENGAN ADANYA SUREGLOW LOTION 😍😍😍 . Alhamdulillah,dpt feedback panas-panas lg dari customer sis ni. Bau wangi sangat Dengan hanya sekali sapuan dh bleh putih uolss . Tak habis 1botol lg dah jatuh cinta dh dengan #sureglowlotion  ni tau. Siap nk repeat order lg nnti. Yang penting harga mampu milik uolsss . Belum cuba belum tau kn, dah cuba konfem jatuh cinta.. Nak cantik jangan berkira tau..hehe . Whatsapp "SGL" ke 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
Goodafternoon uolls!☺️ Wahhh happy betul adik ni lepas dapat rasa sendiri kesan putih dlm 3 saat je. Wangi pulak tu #SureGlowLotion ni 😍
.
Nak tau power nya #sureglowlotion ni, meh cuba dulu.. Konfemm skali pkai dh jatuh cinta uolss.
.
Sape yg nak putih gebu wangi jom whatsapp sis ke 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Goodafternoon uolls!☺️ Wahhh happy betul adik ni lepas dapat rasa sendiri kesan putih dlm 3 saat je. Wangi pulak tu #SureGlowLotion  ni 😍 . Nak tau power nya #sureglowlotion  ni, meh cuba dulu.. Konfemm skali pkai dh jatuh cinta uolss. . Sape yg nak putih gebu wangi jom whatsapp sis ke 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih   #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion 👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 014-5386292
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 014-5386292 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 0199711321 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 0199711321 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion 👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 0199711321 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 0199711321 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 014-5386293
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 014-5386293 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 013-9068007
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 013-9068007 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 013-9068007
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 013-9068007 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍🏻
.
Fungsi #SureGlowLotion :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍🏻 . Fungsi #SureGlowLotion  : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 .
.
1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT.
2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni.
3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT.
4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat.
5. Sangat GLOWING bila pakai.
6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik.
.
.
Kekal putih dengan #SureGlowLotion , sekali sapu je dah putih melepak. .
Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻
. .
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
FALL IN LOVE DENGAN SUREGLOWLOTION😍 . . 1. Bila pakai sureglow n kulit always LEMBUT. 2. Sureglow ni sangat wangi & tak perlu dah nak pakai perfume. Satu bilik WANGI bau lotion ni. 3. Sureglow berbeza dgn lotion lain sebab TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT. 4. Dapat HILANG SUNBURN dalam beberapa saat. 5. Sangat GLOWING bila pakai. 6. Tak payah pakai MAKEUP pun dah cantik. . . Kekal putih dengan #SureGlowLotion  , sekali sapu je dah putih melepak. . Tiada lagi masalah muka je putih tp tangan hitam 💁🏻 . . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion?
.
Salah satu fungsi #SureGlowLotion adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️
.
Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan??
.
• Akan Mempercepat proses penuaan
• Membuat kulit terbakar.
• Kulit akan menjadi gelap.
• Meningkatkan risiko kanser kulit.
• Bintik-bintik pada kulit
.
Jom whatsapp 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Kenapa perlu pakai #SureGlowLotion ? . Salah satu fungsi #SureGlowLotion  adalah utk melindungi kulit kita dari sinaran cahaya matahari yg makin hari makin panas ☀️ . Apa akan terjadi pada kulit jika tidak dapat apa2 perlindungan?? . • Akan Mempercepat proses penuaan • Membuat kulit terbakar. • Kulit akan menjadi gelap. • Meningkatkan risiko kanser kulit. • Bintik-bintik pada kulit . Jom whatsapp 017-9830868 kalau uols nak putih gebu. ☺ . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Fungsi #SureGlowLotion :
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Fungsi #SureGlowLotion  : . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion 👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap.
.
For more details, kindly whatsapp 014-3165698
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah masalah kulit bersisik dapat diatasi dgn #SureGlowLotion  👯 Sure glow akan bagi kelembapan pada kulit, so rajin2 la sapu sure glow lotion kalau nak kulit lembap. . For more details, kindly whatsapp 014-3165698 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion hasilnya lagi super duper putih.
.
For more details, kindly whatsapp 014-3165698
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Thanks adik manis sudi bagi feedback 😘 . Sapu sapu je terus putih 😍 . Kalau hari2 sapu #sureglowlotion  hasilnya lagi super duper putih. . For more details, kindly whatsapp 014-3165698 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Wangi dan mudah menyerap, skali sapu je dah putih 😍 Memang jatuh cinta la dengan #sureglowlotion .
.
For more details, kindly whatsapp 014-3165698
.
Nak join #Dropship under Syahmimi Beauty??
Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Wangi dan mudah menyerap, skali sapu je dah putih 😍 Memang jatuh cinta la dengan #sureglowlotion  . . For more details, kindly whatsapp 014-3165698 . Nak join #Dropship  under Syahmimi Beauty?? Whatsapp 010-5757522 okay 👌🏻 . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 .
.
So sis suggest uolls try #SureGlowLotion . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻
.
Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat???
Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? .
Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +601133014558 ☺️
.
Nak join Dropship under #teamqrliyanasyf??
Whatsapp 'Dropship' ke +601133014559 okay 👌
.
#byliyanasyf #like4like
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sayangi kulit tangan anda, selalunya wrna kulit tangan kita terbakar time drive sbb hari2 kena cahaya matahari. Skrg ni kan musim panas so makin cepat la hangus, jap lagi muka je putih tp tangan hitam 😂 . . So sis suggest uolls try #SureGlowLotion  . Ada perlindungan UV hokay! Yg paling penting sis masukkan susu dan serbuk mutiara dlm lotion ni. So hasilnya mmg puas hati la, sebab lotion ni akn menyerap masuk dlm kulit kita. Nk pakai kat muka pun boleh uolls 👍🏻 . Ada lagi tak yg nak putih dalam 2 saat??? Tak kan nak tengok je orang lain putih. Korang bila lagi???? . Jom whatsapp 'SUREGLOW' ke +601133014558 ☺️ . Nak join Dropship under #teamqrliyanasyf ?? Whatsapp 'Dropship' ke +601133014559 okay 👌 . #byliyanasyf  #like4like  #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fungsi #SureGlowLotion :
.
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Fungsi #SureGlowLotion  : . • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Nah sis belanja cara2 sapu #SureGlowLotion di tangan .
.
Uolls yg nk wrna kulit tangan dan muka yg sekata boleh sapu #SureGlowLotion je. 1botol boleh pakai seluruh badan, jimatkan?
.
Untuk sebarang pertanyaan/ order, boleh Whatsapp 017-9830868.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Nah sis belanja cara2 sapu #SureGlowLotion  di tangan . . Uolls yg nk wrna kulit tangan dan muka yg sekata boleh sapu #SureGlowLotion  je. 1botol boleh pakai seluruh badan, jimatkan? . Untuk sebarang pertanyaan/ order, boleh Whatsapp 017-9830868. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍
.
Fungsi #SureGlowLotion :
• Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih)
• Menghaluskan kulit
• Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata
• Memberi kelembapan berpanjangan
• Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari
• Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari
• Putih yg berkekalan (kalau selalu guna)
• Menjadikan kulit selembut kulit bayi
• Membuang daki2 lama
.
For more details, kindly whatsapp 017-9830868
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsihat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihbersih
Sebelum keluar rumah wajib sapu #SureGlowLotion  , lindungi kulit anda dari sinaran cahaya matahari. Nk pakai losyen ni dekat muka pun boleh. Dlm losyen ni ada susu so kulit terasa lembut je, serbuk mutiara pun ada uolls. So putih berkekalan la nnti kulit uolls 👍 . Fungsi #SureGlowLotion  : • Memutihkan kulit dgn sekali sapu (3saat je terus putih) • Menghaluskan kulit • Mencerahkan warna tona kulit yg x sekata • Memberi kelembapan berpanjangan • Memulihkan struktur kulit yg rosak akibat sinaran matahari • Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari • Putih yg berkekalan (kalau selalu guna) • Menjadikan kulit selembut kulit bayi • Membuang daki2 lama . For more details, kindly whatsapp 017-9830868 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsihat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihbersih 
Awakkk!!!! Pakai 1 set mandian dengan losyen tu je?? Terus dapat ketiak macam tu?? Dah tu seminggu je pulak tu?? 😱😱😱 OMG!!! Nak cuba??
1 set blh tahan 2-3 bulan u'alls...blh rasai perbezaan selepas 1 kali penggunaan!! Mmg best seller, pernah cecah jualan 500 sets sebulan❤️❤️ nak beli asing2 pun blh... Beli set pun blh😘😘
.
🛀Mandian susu kambing: RM55
😍Losyen putih gebu: RM60
.
✅✅ Untuk lebih info whatsapp:
.
📲018-3808678
tekan link ni👇
www.wasap.my/60183808678
.
#susukambingbymimy #vitcmurah #vitcrosehipmurah #vitcrosehip #vitamincmimybeauty #mimybeautyproduct #egfserum #egfserummurah #mimybeautyshop #superwhitening #egfgoldserummimy #egfgoldserum #whiteningfacialscrub #losyenputihgebumimy #losyenputihgebu #dms360 #mandiansusukambingmimy #mandiansusukambing #7fruitbodyscrub #glutapanceamurah #letscantik #like4like #teamfaezah
Awakkk!!!! Pakai 1 set mandian dengan losyen tu je?? Terus dapat ketiak macam tu?? Dah tu seminggu je pulak tu?? 😱😱😱 OMG!!! Nak cuba?? 1 set blh tahan 2-3 bulan u'alls...blh rasai perbezaan selepas 1 kali penggunaan!! Mmg best seller, pernah cecah jualan 500 sets sebulan❤️❤️ nak beli asing2 pun blh... Beli set pun blh😘😘 . 🛀Mandian susu kambing: RM55 😍Losyen putih gebu: RM60 . ✅✅ Untuk lebih info whatsapp: . 📲018-3808678 tekan link ni👇 www.wasap.my/60183808678 . #susukambingbymimy  #vitcmurah  #vitcrosehipmurah  #vitcrosehip  #vitamincmimybeauty  #mimybeautyproduct  #egfserum  #egfserummurah  #mimybeautyshop  #superwhitening  #egfgoldserummimy  #egfgoldserum  #whiteningfacialscrub  #losyenputihgebumimy  #losyenputihgebu  #dms360  #mandiansusukambingmimy  #mandiansusukambing  #7fruitbodyscrub  #glutapanceamurah  #letscantik  #like4like  #teamfaezah 
Semua yang cuba mesti terus bagi feedback haritu jugak!! Tak haritu minggu depan terus ada feedback, result yang memuaskan hati dieorang tau!! 😍😍 Dah lah sangat jimat tau set ni 😉😉 1 set blh tahan 2-3 bulan u'alls...blh rasai perbezaan selepas 1 kali penggunaan!! Mmg best seller, pernah cecah jualan 500 sets sebulan❤️❤️ nak beli asing2 pun blh... Beli set pun blh😘😘
.
🛀Mandian susu kambing: RM55
😍Losyen putih gebu: RM60
.
✅ JOM wassup cheq yana 👇👇👇
.
01111510526 😘😘😘
01111510526 😘😘😘
.
#sayajual #sayajualmurah #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu #stokisrawangsungaibulohdamansara #stokissahmimy #stokismimy #hijabsta #pretty #ootd #bazarpaknil #malaysiaonlineshop #igshop #igmalaysia #posseluruhmalaysia @RepostIt_app
Semua yang cuba mesti terus bagi feedback haritu jugak!! Tak haritu minggu depan terus ada feedback, result yang memuaskan hati dieorang tau!! 😍😍 Dah lah sangat jimat tau set ni 😉😉 1 set blh tahan 2-3 bulan u'alls...blh rasai perbezaan selepas 1 kali penggunaan!! Mmg best seller, pernah cecah jualan 500 sets sebulan❤️❤️ nak beli asing2 pun blh... Beli set pun blh😘😘 . 🛀Mandian susu kambing: RM55 😍Losyen putih gebu: RM60 . ✅ JOM wassup cheq yana 👇👇👇 . 01111510526 😘😘😘 01111510526 😘😘😘 . #sayajual  #sayajualmurah  #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu  #stokisrawangsungaibulohdamansara  #stokissahmimy  #stokismimy  #hijabsta  #pretty  #ootd  #bazarpaknil  #malaysiaonlineshop  #igshop  #igmalaysia  #posseluruhmalaysia  @RepostIt_app
RAHSIA KULIT PUTIH GEBU TANPA SUPPLEMENT KINI TERBONGKAR!!
.
PUTIH secara sekata SELURUH BADAN, UOLSSS!! SEMUA PUTIH, termasuk CELAH-CELAH yang susah nak putih  tu!!huhu ☺️☺️ Cuma pakai #mandiansusukambing masa nak mandi tu, lepas mandi sapu-sapu #losyenputihgebu ni mesti you all dapat result yang you IDAM-IDAMKAN!!
.
Benefit #mandiansusukambing: 💚 Menghaluskan kulit
💚 Menggebu and memutihkan kulit
💚 Sangat wangi 💚 Melembutkan kulit
💚 Kulit kekal cerah sempurna
💚 Sebotol tahan 2-3 bulan
.
Benefit #losyenputihgebu:
❤️tidak melekit
❤️meresap terus ke dalam kulit bila disapu
❤️tidak berminyak / rimas bila pakai
❤️bukan jenis sapu2 terus putih (berkapur)
❤️100% kulit lembut serta merta
❤️kesan cerah seawal 3 hari
❤️melembutkan kulit yang kasar
❤️sekatakan tona kulit
❤️menjadikan kulit lebih sihat berseri
❤️atasi masalah kulit kusam
❤️sebotol tahan 2-3 bulan
❤️mengandungi kolagen yg tinggi
❤️sesuai untuk semua peringkat termasuk bayi
.
Untuk hasil lebih bagus, guna 2 kali sehari
.
🛀🏻Mandian susu kambing: RM55
😍Losyen putih gebu: RM60
.
.
✅✅ JOM wassup cheq yana 👇👇👇
. 
01111510526 😘😘😘
01111510626 😘😘😘
.
#sayajual #sayajualmurah #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu #stokisrawangsungaibulohdamansara #stokissahmimy #stokismimy #hijabsta #pretty #ootd #bazarpaknil #malaysiaonlineshop #igshop #igmalaysia #posseluruhmalaysia @RepostIt_app
RAHSIA KULIT PUTIH GEBU TANPA SUPPLEMENT KINI TERBONGKAR!! . PUTIH secara sekata SELURUH BADAN, UOLSSS!! SEMUA PUTIH, termasuk CELAH-CELAH yang susah nak putih tu!!huhu ☺️☺️ Cuma pakai #mandiansusukambing  masa nak mandi tu, lepas mandi sapu-sapu #losyenputihgebu  ni mesti you all dapat result yang you IDAM-IDAMKAN!! . Benefit #mandiansusukambing : 💚 Menghaluskan kulit 💚 Menggebu and memutihkan kulit 💚 Sangat wangi 💚 Melembutkan kulit 💚 Kulit kekal cerah sempurna 💚 Sebotol tahan 2-3 bulan . Benefit #losyenputihgebu : ❤️tidak melekit ❤️meresap terus ke dalam kulit bila disapu ❤️tidak berminyak / rimas bila pakai ❤️bukan jenis sapu2 terus putih (berkapur) ❤️100% kulit lembut serta merta ❤️kesan cerah seawal 3 hari ❤️melembutkan kulit yang kasar ❤️sekatakan tona kulit ❤️menjadikan kulit lebih sihat berseri ❤️atasi masalah kulit kusam ❤️sebotol tahan 2-3 bulan ❤️mengandungi kolagen yg tinggi ❤️sesuai untuk semua peringkat termasuk bayi . Untuk hasil lebih bagus, guna 2 kali sehari . 🛀🏻Mandian susu kambing: RM55 😍Losyen putih gebu: RM60 . . ✅✅ JOM wassup cheq yana 👇👇👇 . 01111510526 😘😘😘 01111510626 😘😘😘 . #sayajual  #sayajualmurah  #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu  #stokisrawangsungaibulohdamansara  #stokissahmimy  #stokismimy  #hijabsta  #pretty  #ootd  #bazarpaknil  #malaysiaonlineshop  #igshop  #igmalaysia  #posseluruhmalaysia  @RepostIt_app
RAHSIA KULIT PUTIH GEBU TANPA SUPPLEMENT KINI TERBONGKAR!!
.
PUTIH secara sekata SELURUH BADAN, UOLSSS!! SEMUA PUTIH, termasuk CELAH-CELAH yang susah nak putih  tu!!huhu ☺️☺️ Cuma pakai #mandiansusukambing masa nak mandi tu, lepas mandi sapu-sapu #losyenputihgebu ni mesti you all dapat result yang you IDAM-IDAMKAN!!
.
Benefit #mandiansusukambing: 💚 Menghaluskan kulit
💚 Menggebu and memutihkan kulit
💚 Sangat wangi 💚 Melembutkan kulit
💚 Kulit kekal cerah sempurna
💚 Sebotol tahan 2-3 bulan
.
Benefit #losyenputihgebu:
❤️tidak melekit
❤️meresap terus ke dalam kulit bila disapu
❤️tidak berminyak / rimas bila pakai
❤️bukan jenis sapu2 terus putih (berkapur)
❤️100% kulit lembut serta merta
❤️kesan cerah seawal 3 hari
❤️melembutkan kulit yang kasar
❤️sekatakan tona kulit
❤️menjadikan kulit lebih sihat berseri
❤️atasi masalah kulit kusam
❤️sebotol tahan 2-3 bulan
❤️mengandungi kolagen yg tinggi
❤️sesuai untuk semua peringkat termasuk bayi
.
Untuk hasil lebih bagus, guna 2 kali sehari
.
🛀🏻Mandian susu kambing: RM55
😍Losyen putih gebu: RM60
.
.
✅✅ Untuk lebih info whatsapp:

JOM wassup cheq yana 👇👇👇
. 
01111510526 😘😘😘
01111510526 😘😘😘
.
#sayajual #sayajualmurah #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu #stokisrawangsungaibulohdamansara #stokissahmimy #stokismimy #hijabsta #pretty #ootd #bazarpaknil #malaysiaonlineshop #igshop #igmalaysia #posseluruhmalaysia @RepostIt_app
RAHSIA KULIT PUTIH GEBU TANPA SUPPLEMENT KINI TERBONGKAR!! . PUTIH secara sekata SELURUH BADAN, UOLSSS!! SEMUA PUTIH, termasuk CELAH-CELAH yang susah nak putih tu!!huhu ☺️☺️ Cuma pakai #mandiansusukambing  masa nak mandi tu, lepas mandi sapu-sapu #losyenputihgebu  ni mesti you all dapat result yang you IDAM-IDAMKAN!! . Benefit #mandiansusukambing : 💚 Menghaluskan kulit 💚 Menggebu and memutihkan kulit 💚 Sangat wangi 💚 Melembutkan kulit 💚 Kulit kekal cerah sempurna 💚 Sebotol tahan 2-3 bulan . Benefit #losyenputihgebu : ❤️tidak melekit ❤️meresap terus ke dalam kulit bila disapu ❤️tidak berminyak / rimas bila pakai ❤️bukan jenis sapu2 terus putih (berkapur) ❤️100% kulit lembut serta merta ❤️kesan cerah seawal 3 hari ❤️melembutkan kulit yang kasar ❤️sekatakan tona kulit ❤️menjadikan kulit lebih sihat berseri ❤️atasi masalah kulit kusam ❤️sebotol tahan 2-3 bulan ❤️mengandungi kolagen yg tinggi ❤️sesuai untuk semua peringkat termasuk bayi . Untuk hasil lebih bagus, guna 2 kali sehari . 🛀🏻Mandian susu kambing: RM55 😍Losyen putih gebu: RM60 . . ✅✅ Untuk lebih info whatsapp: JOM wassup cheq yana 👇👇👇 . 01111510526 😘😘😘 01111510526 😘😘😘 . #sayajual  #sayajualmurah  #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu  #stokisrawangsungaibulohdamansara  #stokissahmimy  #stokismimy  #hijabsta  #pretty  #ootd  #bazarpaknil  #malaysiaonlineshop  #igshop  #igmalaysia  #posseluruhmalaysia  @RepostIt_app
1 set blh tahan 2-3 bulan u'alls...blh rasai perbezaan selepas 1 kali penggunaan!! Mmg best seller, pernah cecah jualan 500 sets sebulan❤️❤️ nak beli asing2 pun blh... Beli set pun blh😘😘
.
🛀Mandian susu kambing: RM55
😍Losyen putih gebu: RM60
. 
JOM wassup cheq yana 👇👇👇
.
01111510526 😘😘😘
01111510526 😘😘😘
.
#sayajual #sayajualmurah #mandiansusukambingmimy #losyenputihgebu  #stokisrawangsungaibulohdamansara #stokissahmimy #stokismimy #hijabsta #pretty #ootd #bazarpaknil #malaysiaonlineshop #igshop #igmalaysia #posseluruhmalaysia #jrevolusi #logan #suamikupalingsweet #DiaBidadariku #yusufiskandar #bujibuchempel #apeni #kong @RepostIt_app
1 set blh tahan 2-3 bulan u'alls...blh rasai perbezaan selepas 1 kali penggunaan!! Mmg best seller, pernah cecah jualan 500 sets sebulan❤️❤️ nak beli asing2 pun blh... Beli set pun blh😘😘 . 🛀Mandian susu kambing: RM55 😍Losyen putih gebu: RM60 . JOM wassup cheq yana 👇👇👇 . 01111510526 😘😘😘 01111510526 😘😘😘 . #sayajual  #sayajualmurah  #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu  #stokisrawangsungaibulohdamansara  #stokissahmimy  #stokismimy  #hijabsta  #pretty  #ootd  #bazarpaknil  #malaysiaonlineshop  #igshop  #igmalaysia  #posseluruhmalaysia  #jrevolusi  #logan  #suamikupalingsweet  #DiaBidadariku  #yusufiskandar  #bujibuchempel  #apeni  #kong  @RepostIt_app
RAHSIA KULIT PUTIH GEBU TANPA SUPPLEMENT KINI TERBONGKAR!!
.
PUTIH secara sekata SELURUH BADAN, UOLSSS!! SEMUA PUTIH, termasuk CELAH-CELAH yang susah nak putih  tu!!huhu ☺️☺️ Cuma pakai #mandiansusukambing masa nak mandi tu, lepas mandi sapu-sapu #losyenputihgebu ni mesti you all dapat result yang you IDAM-IDAMKAN!!
.
Benefit #mandiansusukambing: 💚 Menghaluskan kulit
💚 Menggebu and memutihkan kulit
💚 Sangat wangi 💚 Melembutkan kulit
💚 Kulit kekal cerah sempurna
💚 Sebotol tahan 2-3 bulan
.
Benefit #losyenputihgebu:
❤️tidak melekit
❤️meresap terus ke dalam kulit bila disapu
❤️tidak berminyak / rimas bila pakai
❤️bukan jenis sapu2 terus putih (berkapur)
❤️100% kulit lembut serta merta
❤️kesan cerah seawal 3 hari
❤️melembutkan kulit yang kasar
❤️sekatakan tona kulit
❤️menjadikan kulit lebih sihat berseri
❤️atasi masalah kulit kusam
❤️sebotol tahan 2-3 bulan
❤️mengandungi kolagen yg tinggi
❤️sesuai untuk semua peringkat termasuk bayi
.
Untuk hasil lebih bagus, guna 2 kali sehari
.
🛀🏻Mandian susu kambing: RM55
😍Losyen putih gebu: RM60
.
.
✅✅ JOM! wassup cheq yana 👇👇
.
01111510526 😘😘😘
01111510526 😘😘😘
.
#sayajual #sayajualmurah #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu #stokisrawangsungaibulohdamansara #stokissahmimy #stokismimy #hijabsta #pretty #ootd #bazarpaknil #malaysiaonlineshop #igshop #igmalaysia #posseluruhmalaysia #teamfaezah @RepostIt_app
RAHSIA KULIT PUTIH GEBU TANPA SUPPLEMENT KINI TERBONGKAR!! . PUTIH secara sekata SELURUH BADAN, UOLSSS!! SEMUA PUTIH, termasuk CELAH-CELAH yang susah nak putih tu!!huhu ☺️☺️ Cuma pakai #mandiansusukambing  masa nak mandi tu, lepas mandi sapu-sapu #losyenputihgebu  ni mesti you all dapat result yang you IDAM-IDAMKAN!! . Benefit #mandiansusukambing : 💚 Menghaluskan kulit 💚 Menggebu and memutihkan kulit 💚 Sangat wangi 💚 Melembutkan kulit 💚 Kulit kekal cerah sempurna 💚 Sebotol tahan 2-3 bulan . Benefit #losyenputihgebu : ❤️tidak melekit ❤️meresap terus ke dalam kulit bila disapu ❤️tidak berminyak / rimas bila pakai ❤️bukan jenis sapu2 terus putih (berkapur) ❤️100% kulit lembut serta merta ❤️kesan cerah seawal 3 hari ❤️melembutkan kulit yang kasar ❤️sekatakan tona kulit ❤️menjadikan kulit lebih sihat berseri ❤️atasi masalah kulit kusam ❤️sebotol tahan 2-3 bulan ❤️mengandungi kolagen yg tinggi ❤️sesuai untuk semua peringkat termasuk bayi . Untuk hasil lebih bagus, guna 2 kali sehari . 🛀🏻Mandian susu kambing: RM55 😍Losyen putih gebu: RM60 . . ✅✅ JOM! wassup cheq yana 👇👇 . 01111510526 😘😘😘 01111510526 😘😘😘 . #sayajual  #sayajualmurah  #mandiansusukambingmimy  #losyenputihgebu  #stokisrawangsungaibulohdamansara  #stokissahmimy  #stokismimy  #hijabsta  #pretty  #ootd  #bazarpaknil  #malaysiaonlineshop  #igshop  #igmalaysia  #posseluruhmalaysia  #teamfaezah  @RepostIt_app
.
.
Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍
.
Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?"
.
Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion .
.
Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? .
.
NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT?
.
Whatsapp #SUREGLOW ke 0148141075
Whatsapp #SUREGLOW ke 0148141075
Whatsapp #SUREGLOW ke 0148141075
.
.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Macam MAGIC je Sureglowlotion ni. Tau-tau dah putih. 3 saat je uolss😍 . Ramai yg tnya " Sureglowlotion boleh sapu kt seluruh badan ke?" . Tentulah boleh sbb dlm Sureglowlotion ni takde mercury atau bahan2 yg boleh membahayakan kulit, malahan kulit makin lembut dan putih dgn sekali sapuan #SureGlowLotion  . . Satu botol boleh digunakan diseluruh bdan, jimatkan? . . NAK PUTIH DALAM MASA 3 SAAT? . Whatsapp #SUREGLOW  ke 0148141075 Whatsapp #SUREGLOW  ke 0148141075 Whatsapp #SUREGLOW  ke 0148141075 . . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
.
.
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus

Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion ?
.
-Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih.
– Mudah diserap oleh kulit & badan
-Mengawal minyak
-Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit)
-Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) .
-Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi.
-Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat
-Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru
-Menghasilkan kolagen pemulihan.
-Menyembuhkan ruam
– Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup )
***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut
.
For more details, kindly whatsapp #SGL to 0148141075
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
. . Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus Kenapa & bagaimana serbuk mutiara bertindak dalam #SureGlowLotion  ? . -Menanggalkan sel kulit mati dan mencegah penuaan dengan meningkatkan aktiviti SOD untuk menjadikan kulit segar, lembut, licin, dan putih. – Mudah diserap oleh kulit & badan -Mengawal minyak -Mengandungi pelindung Matahari Asli yang meneutralkan radikal perosak kulit (menghapus sunburn & membuang ulser kulit) -Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan ( anti penuaan) . -Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat & semula jadi. -Memudarkan jeragat, menghilangkan akne & jerawat -Menggalakkan pertumbuhan kulit yg baru -Menghasilkan kolagen pemulihan. -Menyembuhkan ruam – Mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral-Kandungan yang paling bermanfaat: 20-22 jenis asid amino, termasuk 10 EAA (bahan pembinaan utama organisma hidup ) ***Asid amino: fungsi spesifik. Kekurangan mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut . For more details, kindly whatsapp #SGL  to 0148141075 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
TESTIMONI.!! .
Masih ragu-ragu.? Takpe, mereput la kat situ😏😏
.
Berminat.??
.
☎️☎️☎️☎️
Untuk order, whatsapp syani terus di:
.
#whatsapp 0178853426 📲💞 .
----------------------------
#Giveaway
#sayajual #sayajualmurah #hijabsta #pretty #ootd #bazarpaknil #malaysiaonlineshop #igshop #igmalaysia #posseluruhmalaysia #jrevolusi #suamikupalingsweet #DiaBidadariku #yusufiskandar #bujibucuhempel #vitcrosehipmimy #mandiansusukambing #losyenputihgebu #superwhitening #egfserum #facialscrub #bodyscrub #sales #spm2016 #LIMA17 #teamFaezah
TESTIMONI.!! . Masih ragu-ragu.? Takpe, mereput la kat situ😏😏 . Berminat.?? . ☎️☎️☎️☎️ Untuk order, whatsapp syani terus di: . #whatsapp  0178853426 📲💞 . ---------------------------- #Giveaway  #sayajual  #sayajualmurah  #hijabsta  #pretty  #ootd  #bazarpaknil  #malaysiaonlineshop  #igshop  #igmalaysia  #posseluruhmalaysia  #jrevolusi  #suamikupalingsweet  #DiaBidadariku  #yusufiskandar  #bujibucuhempel  #vitcrosehipmimy  #mandiansusukambing  #losyenputihgebu  #superwhitening  #egfserum  #facialscrub  #bodyscrub  #sales  #spm2016  #LIMA17  #teamFaezah 
TESTIMONI.!! .
Masih ragu-ragu.? Takpe, mereput la kat situ😏😏
.
Berminat.??
.
☎️☎️☎️☎️
Untuk order, whatsapp syani terus di:
.
#whatsapp 0178853426 📲💞 .
----------------------------
#Giveaway
#sayajual #sayajualmurah #hijabsta #pretty #ootd #bazarpaknil #malaysiaonlineshop #igshop #igmalaysia #posseluruhmalaysia #jrevolusi #suamikupalingsweet #DiaBidadariku #yusufiskandar #bujibucuhempel #vitcrosehipmimy #mandiansusukambing #losyenputihgebu #superwhitening #egfserum #facialscrub #bodyscrub #sales #spm2016 #LIMA17 #teamFaezah
TESTIMONI.!! . Masih ragu-ragu.? Takpe, mereput la kat situ😏😏 . Berminat.?? . ☎️☎️☎️☎️ Untuk order, whatsapp syani terus di: . #whatsapp  0178853426 📲💞 . ---------------------------- #Giveaway  #sayajual  #sayajualmurah  #hijabsta  #pretty  #ootd  #bazarpaknil  #malaysiaonlineshop  #igshop  #igmalaysia  #posseluruhmalaysia  #jrevolusi  #suamikupalingsweet  #DiaBidadariku  #yusufiskandar  #bujibucuhempel  #vitcrosehipmimy  #mandiansusukambing  #losyenputihgebu  #superwhitening  #egfserum  #facialscrub  #bodyscrub  #sales  #spm2016  #LIMA17  #teamFaezah